Barnedåp

Jeg skal ringe å bestille dåp i kirken i morgen til 1 september.
Håper det er plass til oss da. Vi har så mange sjøfolk i familien, og denne søndagen var de fleste hjemme:)
Ellers har vi dåpen hjemme, og lager koldtbord/tapas selv. Kaker og kaffe til dessert.
Her inviteres kun nærmeste familie. Tanter/onkler m barn, besteforeldre, oldeforeldre og faddere av dåpsbarnet.
Kommer ca opp 30-35 stk totalt vil jeg tenke meg.

Åååh..vil også begynne å planlegge.. men vi kan ikke ha dåp før vi har alle friske i familien igjen.. Et nært og veldig kjært familiemedlem som gjennomgår en kreftbehandling nå og vi vet ikke om han overlever.. kan ikke planlegge noe som helst, for vi vil så gjerne ha han med på feiringen...
Tenker som Hønselovisa at det må da være best å ta det så fort som mulig slik at vedkommende får vært med? Trist da, sender gode tanker!

Dersom vi bare tar tanter og onkler og besteforeldre blir vi bare rundt 15 gjester, men med søskenbarna våre kan vi plutselig bli 40-50 flere, dersom alle kommer. Lurer bare på om vi skal invitere de søskenbarna vi har mest kontakt med... Da kan vi bli 30 pluss 15, altså 45... Vanskelig dette! Har liten familie nærmest, men masse familie et ledd ut!

Vi skal ikke ha dåp før november så vi venter litt.men har begynt å tenke på det.

♡♥mor til to♥♡

Her blur det dåp 25 august :) Har handlet inn det meste av pynt (ebay)...mangler bare lys og blomster :)
Maten blir spekemat, og vi skal ha selskapet hjemme hos foreldrene mine...stort hus og stor hage.
Innbydelser og bordkort mangler...har sett de for meg da så må "bare" lage de:P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dåpen er helt fjernt enda :p her blir det enkelt og rimligst mulig- velger heller og gi lille penger istedenfor! men tenkte i september en gang :) får kanskje ringe til presten. har tenkt ut lokale, så får høre om det kan leies. pynte er mamma flink til, og mat er ho flink til :) hva skulle jeg gjort uten mamma :p ei kake skal jeg bake :) og en fin dag skal vi få med familie fra øst og vest :D

Mats <3

Men.. om det ikke er sikkert at han overlever og du gjerne vil ha han med, er det ikke bedre å ha feiringen jo før jo heller? :) Eller er han så dårlig at det er uaktuelt? Trist med sykdom i familien, håper han blir frisk!

Han ligger på isolat og er veldig syk desverre..
Så vi venter og ser hva som skjer..
Er utrolig trist, tøft og vanskelig. . Kontrastenes tid kan man si...

Back
Topp