Barnedåp eller navnefest...

sandra 22

Gift med forumet
Dere som har bestemt dere for navnefest eller barnedåp har dere bestemt dato?

Her skal Elian døpes 3 august:) Så her er det litt planlegging om dagen:)

Dåp 24/8 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det dåp 14/9. :) kommer slektninger fra Finnmark. Derfor blir det satt litt frem i tid. :)

21.09. Dåp. Passet ikke for noen i sommer (ikke oss engang) og august var litt dum pga at alle datoene landet på dager sambo jobber helg. :-P

Vi skal døpe, men ikke bestemt når enda :-)

Han skal døpes 6 juli, så full planlegging om dagen :) Men skal ha feiringen sammen med ene søsteren min, siden hun fikk ei litta jente bare 29 dager før Sebastian kom te verden :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi har ikke bestemt oss for om vi skal ha navnfest eller ikke! Ingen av de andre hadde det, så føler det blir litt urettferdig om lykketulla har det! Men samtidig har jeg litt lyst også:)

Dåp her også. Datoen som er satt er 17/8.

Dåp her også ,21.september :) må bli sånn for at alle som skal være til stede kan komme å være med :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her er det humanetisk navnfest 25.Oktober:-) Så jeg har en stund på meg igjen å planlegge.. hehe :-)

Dåp her også den 17 august.

Hva slags budsjett har dere, folkens?
Ser ut til å passere 15.000 glatt hittil. Synes det er litt mye men vi har stor familie..

Ser ut til å passere 15.000 glatt hittil. Synes det er litt mye men vi har stor familie..

Håper på sånn 5-6000 kanskje med mat og pynt :-)

Her blir det ca 8-9000 :) Men blir delt på 2 siden jeg skal ha barndåpen sammen med min søster, så kommer veldig billig unna da med 4-5000kr ca :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her blir det navnefest:-) Tar det i august en gang:-)

Navnefest i slutten av August eller begynnelsen av September. Må høre litt hva som passer de fleste.

Back
Topp