Østfoldhallen var det store da jeg var mindre
Men den butikken har virkelig mye fint. Nå har jeg jente, men venter Gutt så skal ta turen dit snart![]()
Hehe,ja..var ofte der på fredags og lørdagstur
Har sendt mamma på oppdrag nå
Åh,kjekt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Østfoldhallen var det store da jeg var mindre
Men den butikken har virkelig mye fint. Nå har jeg jente, men venter Gutt så skal ta turen dit snart![]()
Hvis du først tar turen til Oslo er det jo en sånn fancy barneklesbutikk på Eger ved Egertorget. De har januarsalg nå også
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Siljes babybutikk og babyshop i fredrikstad, giraffen på tistasenteret i Halden, name it har de både på torvbyen i fredrikstad og storbyen i sarpsborg, ) så ligger det vel iallefall 1 klesbutikk til i gågata i fredrikstad ( husker ikke hva den heter da vi er fryktelig lite i fredrikstad sentrum)
Zebastian i sentrum av Fredrikstad
Giraffen har stort sett name it bareSiljes babybutikk og babyshop i fredrikstad, giraffen på tistasenteret i Halden, name it har de både på torvbyen i fredrikstad og storbyen i sarpsborg, ) så ligger det vel iallefall 1 klesbutikk til i gågata i fredrikstad ( husker ikke hva den heter da vi er fryktelig lite i fredrikstad sentrum)
Den ble lagt ned i Moss ogsåSøkte den opp, er visst lagt ned![]()
Den ble lagt ned i Moss også![]()