Barnebursdag

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Hvordan gjør dere det? Ber dere evt samme årskull som barnet og evt årskullet under (uavhengig av kjønn)? Eller samme kjønn som barnet deres?

Nærmer seg bursdag for datteren min. Hun blir 5 år. Jeg har fått låne bhg ;)

Det er få barn i 06 kullet, så om jeg evt tar både 06 og 07 ( begge kjønn) så blir det 11 barn. Tar jeg kun jenter i begge kullene blir det 8 barn. Kan evt ta med venners barn her.

Hva ville dere gjort? :)

her så leide vi lokale der vi bor
ble 18barn til sammen siden vi slo sammen ungene sine bursdager
Guttungen ba alle i sitt årskull + 2 stk som han leker veldig godt med sammen
Jentungen ba 07 kullet siden det er det kullet ho følger i barnehagen(er 06 des) Pluss noen som ho lekte godt med ellers på motsatt avdeling
Så hadde vi barn av venner

har invitert alle guttene på avdelingen... det er flest av hans årskull og et par-tre fra 07.. i tillegg kommer ei venninne av meg med guttungen sin - han er født i 08 :)

de blir vel 11 totalt om alle kommer.. men så er vi tre voksne her så det går nok veldig greit :)

De tre siste årene har hun eldste hatt rundt 30 unger i selskapet sitt. Da har vi leid ett utested og kjørt full disko med lys og sånne ting.
Fuuullstendig suksess :D

I år blir det ikke det, for å si det sånn. Jeg orker ikke det mer, hehe!! Hun vil ha selskap sammen med ei i klassen og de skal ha temafest, "babybursdag".

Da blir det nok alle jentene fra a og b-klassen, pluss ett par utenom.

Eneste '06-kullet i bhg. Vet ikke hva vi gjør. Da han ble 3 4 og 5 ble '05-kullet invitert. Men de har jo starta på skolen de nå... :(

Hu i '07 har invitert '07-kullet + evnt søsken som vil. Har vært 3 el 4 storesøsken på aldern til eldstemann som har vært med...

'09-gutten har ikke hatt noe bhg-feiring ennå. Men da blir det '09-kullet, for de er maaange.

Vi har feiret her hjemme, og da er det greit med opp til 10 barn, men om du har fått låne bhg ville jeg invitert både gutter og jenter i '06 og '07 Da er det jo greit med bordplass, og det er ikke så styrete med mange, for de aktiviserer seg selv.

I bhg hos Linnea så pleier vel egentlig alle ungene å invitere de de vil, men holder seg til sitt årskull stort sett.
Jeg har spurt hvem ho vil invitere, og da har ho nevnt noen i samme årskull og et par som er året yngre. Men jeg lurer på om vi skal invitere alle jentene som er 06 i år jeg. De skal jo sammen på skolen til neste år.
Jeg får få en oversikt over hvor mange de er iallefall, for det er jo alltid et par utenom bhg som kommer og...
Ikke lenge igjen nå for disse "små tuppene" våre

Det hadde jo vært utrolig morsomt å be hele avdelinga siden det er siste året i bhg, og siste året vi kan be akkurat de vi vil, men det er ikke plass til alle her. Og det er ikke noen egnende lokaler her heller.... Hadde vi bare hatt noen som kunne garantert for været....  

Back
Topp