Barnebursdag....

Snuppaa

Forelsket i forumet
Hvor mange barn er det fleste dere har hatt i en barnebursdag?

Datteren min fylte 4 år og skal feire neste helg.. Skal skrive innbydelser nå og hu vil gjerne be alle de på den store gruppa i barnehagen.
Der er det kun 3 jenter og resten gutter. Så derfor vil hu gjerne be hele gruppa... Men det er innmarri mange da...[8|][X(]

I fjor ble alle de store bedt. (min sønn er eneste 06 i bhg, januar) og inviterte alle jevngamle født 05 og 04 LOL. (Nærmeste i alder nedover er tilnærmet lik lillesøsteren) men da var de åtte rundt bordet.

Iår inviteres føskolegruppa, og de er tot 7 stk. inkludert bursdagsbarnet. [:D]

Da snuppa feira før sommer'n var de elleve rundt bordet + et par som fløy rundt her... Hehe... Var nemlig med et par ekstra barn som søsken. Både på alderen til eldstemann og til minstemann. Hehe... Var vel ca 15 barn tilsammen [8D]

Syns ikke det er noe stress med mange barn egentlig. De er så snille og oppdragne når de er i samlet gjeng og foreldrene ikke er tilstede. Hører på alt man sier. Med en gang foreldrene kommer blir de skikkelig drittunger [:D][:D][:D]

Vi skal ha barnebursdag til mandag.Da kommer det 10 jenter,også har vi 2 barn selv.

I april blir guttungen 7 år og de er 18 gutter i klassen så det gleder jeg meg til[8D]

Back
Topp