Barnebursdag Peppes pizza

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Datteren min på 9 år skal feire barnebursdag på Peppes. Lurer på hvor lenge det er vanlig å ha selskapet?

Vi er nødt å ha det der pga prematur baby i hus som lett overstimuleres og det er 15 jenter i klassen.

Her er selskap ca 2 timer mest vanlig.

Her er det også stort sett 2t (både til 9 og 11 åringen) [emoji106]

Ja, har pleid å ha selskapet 2-3 timer når vi har feiret hjemme. Tenkte bare 2 timer kanskje var litt lenge på Peppes, men da kjører vi 2 timer

Ja, har pleid å ha selskapet 2-3 timer når vi har feiret hjemme. Tenkte bare 2 timer kanskje var litt lenge på Peppes, men da kjører vi 2 timer
2t på Peppes blir fort litt lenge hvis de "bare" skal spise.
Du kan jo lage en quiz til etter maten, det var storslager I 9årsdagen her hvertfall :)

Jeg lot ungene trekke lapper utav en hatt for å få tilfeldige lag. De som fikk samme tegneseriefigur hørte sammen [emoji106] Så brukte de sikkert 10min bare på å finne lag og lagnavn før vi startet [emoji1]

2t på Peppes blir fort litt lenge hvis de "bare" skal spise.
Du kan jo lage en quiz til etter maten, det var storslager I 9årsdagen her hvertfall :)

Jeg lot ungene trekke lapper utav en hatt for å få tilfeldige lag. De som fikk samme tegneseriefigur hørte sammen [emoji106] Så brukte de sikkert 10min bare på å finne lag og lagnavn før vi startet [emoji1]
Smart! Takk for tipset

Back
Topp