Lillefrue
Elsker forumet
Nå nærmer det seg barnebursdagen til minstemann som fyller 5 i oktober.
Til mat i bursdagen ønsker han bare vafler egentlig.
Er det ok å servere vafler, sjokoladekake og gele? Eller må det være mer ordentlig mat?
Feiringen må bli på en søndag fra kl 13-15 pga jobbing. Så derfor tenkte jeg kanskje det kunne vært greit å servere vafler som minsten ønsker?!
Eller blir det bare sært??
Aldri arrangert barnebursdag før så vet ikke og husker ikke noe fra da jeg var liten selv
Til mat i bursdagen ønsker han bare vafler egentlig.
Er det ok å servere vafler, sjokoladekake og gele? Eller må det være mer ordentlig mat?
Feiringen må bli på en søndag fra kl 13-15 pga jobbing. Så derfor tenkte jeg kanskje det kunne vært greit å servere vafler som minsten ønsker?!
Eller blir det bare sært??
Aldri arrangert barnebursdag før så vet ikke og husker ikke noe fra da jeg var liten selv