Barnebursdag og HG

Seawave

Elsker forumet
I dag skal vi ha 4årsdag her hjemme med barnehagebarn. Jeg er hjemme fra sykehuset i dag, men bare i stand til å sitte/ligge på stedet hvil i sofaen.
Hva tenker dere ser best ut «utenfra».
At jeg er i stua, men ikke i stand til noe, eller at jeg går ned i kjellerstua, altså ikke er til stede?
 
Uff stakkars deg! Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått ned i kjellerstua å latt mannen ta ansvaret. Men tenker at ingen av delene ser "feil" ut så du må bare gjøre det du føler blir rett for deg :joyful: masse lykke til og gratulerer med 4 åring i hus!! :happy:
 
Er det voksne der hele tiden? Du kan eventuelt sitte på sofaen når alle er levert? Man går glipp av så mye når man har HG så jeg skjønner at du vil være tilstedet. Jeg har selv hatt hg flere ganger, det er beintøft. Lykke til med både barnebursdag og hg :)
 
Mannen skal ha selskapet, så jeg skal ikke gjøre noe som helst.
Så spørsmålet blir egentlig bare hva som er verst av to onder, at jeg bare sitter der, eller at jeg ikke er der.
Tenker det kan bli missforstått av andre foreldre når jeg bare sitter der og ikke er pratsom? Di fleste har aldri møtt meg, da det er mannen som leverer og henter i bhg.
Kanskje best å bare ikke være der, tenker jeg?
 
Jeg hadde vært nede tror jeg, men du må jo føle på hva du helst vil. Dere kan jo eventuelt forklare situasjonen om noen spør? :)
 
Jeg hadde vært nede tror jeg, men du må jo føle på hva du helst vil. Dere kan jo eventuelt forklare situasjonen om noen spør? :)
Jeg er vel mest redd for om det ikke blir mulighet/naturlig å forklare. Så sitter di andre foreldrene med veldig dårlig inntrykk av meg :facepalm:
Er ikke for min del jeg bryr meg, men for jentungen.

tror det er best å bli nede
 
Ville vært nede tror jeg ;)
 
Hvis det var meg tror jeg heller jeg hadde holdt meg borte og latt pappaen og evt. de andre foreldrene styre. Jeg hadde nok følt meg litt utilpass om jeg allikevel ikke kunne gjort noe, om jeg var der.
 
Jeg ville gått ned!:) Det tapte kan du ta igjen senere:) Så snill mannen din er:)
 
Uff skjønner godt problemstillingen din. Trur jeg hadde gått ned. Ikke alle som skjønner seg på hg og sikkert ekstra belastning for deg med alle andre foreldre som sikkert kommer bort å vil snakke med deg. Lykke til:Heartred
 
Back
Topp