Barnebursdag McDonalds

Ingen fan av en slik bursdag. Hva er vitsen med å få ungene til å spise så mye junk? Invitet bare de nærmeste, men pass på at det ikke rt bare et par som ikke blir invitert. Be evt o hjelp fra andre foreldre. Men er det vanlig å invitere så mange når de går i barnehage?!
Det er hvertfall her ganske vanlig å be alle på samme årstrinni bhg å det var 16 på kb sin gruppe + at vi hadde noen utenom også

Joda men de har ikke ørtidørti kvm å løpe rundt på slik som leos. Er umulig å høre det når det ropes opp over høytalerne at det og det bursdagsbesøket skal gå til bursdagsrommet (ungene hører ikke etter når de leker) så da må man gå på jakt for å få samlet alle, samme leksen hver gang mini har vært i bursdag der.

Sist bursdag mini var i på leos så gjorde bursdagsverten visst nada i forhold til hva de hadde forventet. Typ ikke hjelpe med servering eller noe.Så foreldrene var misfornøyd med opplegget der.
Jeg tenkte ikke ift lekeland, men ift hjemme.

Ingen fan av en slik bursdag. Hva er vitsen med å få ungene til å spise så mye junk? Invitet bare de nærmeste, men pass på at det ikke rt bare et par som ikke blir invitert. Be evt o hjelp fra andre foreldre. Men er det vanlig å invitere så mange når de går i barnehage?!
Her inviteres alle av samme kjønn på alderstrinnet. De er 25 i gruppen, mener de er 12-13 gutter totalt.
Kan ikke bare invitere noen når alle andre innviterer alle guttene. Bursdag er det store høydepunktet, er vanskelig å gjøre det annerledes da.

Er ikke så mye mer junk med McD enn å servere pølser/grandis hjemme. (Hele poenget mitt med kjøpebursdag i år er jo pga jeg er høygravid med store plager så funker ikke med hjemmelaget pizza feks)

Jeg tenkte ikke ift lekeland, men ift hjemme.
Da må det ryddes /ordnes til før besøk og ryddes etterpå i tillegg. Det er mer enn hva gravidkroppen min takler på en dag :-(

Back
Topp