Barnebursdag McDonalds

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
noen her som har feiret bursdag på mcdonalds? Hva syns dere om det?
Er ikke så fan av kjøpebursdag, men en høygravid mamma orker ikke ta ansvar for 15 barnehagegutter hjemme.
Lekeland ol frister ikke så mye, både pga opplegg og ikke minst pris.

Jeg grein meg til å feire bursdagen min på McDonald's når jeg var sånn 12- 13- 14 år (husker ikke helt) Egentlig litt for gammel for det, men jeg syntes var såå gøy :P Hadde alltid ønsket det! Vi fikk en happy meal hver :P

Jeg grein meg til å feire bursdagen min på McDonald's når jeg var sånn 12- 13- 14 år (husker ikke helt) Egentlig litt for gammel for det, men jeg syntes var såå gøy :p Hadde alltid ønsket det! Vi fikk en happy meal hver :p
Hehe vel, var i en bursdag der for sånn 20 år siden men vi fikk omvisning bak på kjøkkenet og alt mulig. Tror det ikke er aktuelt nå lenger, så litt nysgjerrig på hva som skjer. De sier de har eget rom og vert(inne) som arrangerer alt med lek ol.

Hehe vel, var i en bursdag der for sånn 20 år siden men vi fikk omvisning bak på kjøkkenet og alt mulig. Tror det ikke er aktuelt nå lenger, så litt nysgjerrig på hva som skjer. De sier de har eget rom og vert(inne) som arrangerer alt med lek ol.
Det høres helt nydelig ut spør du meg! Omvisning på kjøkkenet får du nok ikke :P Men å slippe å tenke for mye som høygravid? Ja takk

Er sikkert 20 år siden for meg også. Vi fikk happy meal, ballonger og sang også hadde de en lek. Da var det blind testing. Jeg var heldig. Fikk smake is. Ikke alle var så heldig med det :p Men det var jo moroa da.

Sønnen min var i Mc'ern bursdag for 2-3 mnd siden. Han prater om det hver gang vi kjører forbi. Mamma, husker du da jeg var i bursdag her og fikk ansiktmaling, happy meal og godteripose(ingen is da maskinen typisk var ødelagt)....
Hadde lett gjort det om jeg var deg. Slipper å rydde/vaske osv etterpå. Deilig! :D

Jeg var i flere/og hadde bursdag der selv som ung. Fikk også gå på kjøkkenet og ta egen is osv :D

Er sikkert 20 år siden for meg også. Vi fikk happy meal, ballonger og sang også hadde de en lek. Da var det blind testing. Jeg var heldig. Fikk smake is. Ikke alle var så heldig med det :p Men det var jo moroa da.
Høres jo litt moro ut men spennende å se om 5-6åringene tør ;-)

Det høres helt nydelig ut spør du meg! Omvisning på kjøkkenet får du nok ikke :P Men å slippe å tenke for mye som høygravid? Ja takk
Jepp det frister veldig.
Og håper de ikke kan stikke av slik som på leos. Hadde aldri orket å gå rundt for å samle de sammen der :-P

Pleide å ha det da vi var små, men man får ikke omvisning på kjøkkenet og lageret. Likte godt når Ronald McDonald kom med gave til meg, og elsket isen!

Vet ikke hva det koster, men om du ikke vil feire hjemme kan du ta kontakt å høre hvordan opplegget er. Jeg syns det høres gøy ut :)

Er ikke så fan av kjøpebursdag, men en høygravid mamma orker ikke ta ansvar for 15 barnehagegutter hjemme.

Hva med å invitere til bursdag i barnehagen, med foreldre?
Det hadde flere av foreldrene i bhg der jeg jobbet.

Da kan du fint be et par av de andre mødrene hjelpe deg med en kake eller to.
En kjele med pølser funker fint som mat, og barna kan herje og leke som de pleier i bhg. :)

Når jeg var liten ønsket jeg meg det hvert år :)

Er jo greit å gjøre det I ny og ne om barna ønsker seg det. :)

Pleide å ha det da vi var små, men man får ikke omvisning på kjøkkenet og lageret. Likte godt når Ronald McDonald kom med gave til meg, og elsket isen!

Vet ikke hva det koster, men om du ikke vil feire hjemme kan du ta kontakt å høre hvordan opplegget er. Jeg syns det høres gøy ut :)
Koster 300 +mat så ikke så dyrt egentlig. Kommer iallefall under 250-300 pr unge som er lekelandpris.
Fikk bare beskjed om at de hadde eget bursdagsrom med en ansatt som fikset det.

Hva med å invitere til bursdag i barnehagen, med foreldre?
Det hadde flere av foreldrene i bhg der jeg jobbet.

Da kan du fint be et par av de andre mødrene hjelpe deg med en kake eller to.
En kjele med pølser funker fint som mat, og barna kan herje og leke som de pleier i bhg. :)
Kakene er ikke noe problem å få laget, er mer å skulle ordne til, passe på og rydde jeg ikke orker.
Føler ikke det er spes mye hjelp i de foreldrene som er med i bursdager med mindre det er folk jeg kjenner (hatt min søster og venninne med barn med før).
Men satser på hjemmebursdag neste år igjen :-)

Koster 300 +mat så ikke så dyrt egentlig. Kommer iallefall under 250-300 pr unge som er lekelandpris.
Fikk bare beskjed om at de hadde eget bursdagsrom med en ansatt som fikset det.
Det var dyr lekelandpris! På leos her koster det 175,- pr unge.

Du må jo ta ansvar for de på mc Donalds også da. Personlig ser jeg ikke fascinasjonen av å dra dit...husker jeg var der som barn selv men var jo bare at alle fikk happy meal og ikke noe opplegg.

Det var dyr lekelandpris! På leos her koster det 175,- pr unge.
Tok vist litt ekstra i, leos koster 190pr unge for kjipeste pakke, vilvite koster 225 for kjipeste pakke og akvariet 250kr for kjipeste pakke.
Går fort penger om man ønsker noe annet enn en pølse og saft til hver unge.

Du må jo ta ansvar for de på mc Donalds også da. Personlig ser jeg ikke fascinasjonen av å dra dit...husker jeg var der som barn selv men var jo bare at alle fikk happy meal og ikke noe opplegg.
Joda men de har ikke ørtidørti kvm å løpe rundt på slik som leos. Er umulig å høre det når det ropes opp over høytalerne at det og det bursdagsbesøket skal gå til bursdagsrommet (ungene hører ikke etter når de leker) så da må man gå på jakt for å få samlet alle, samme leksen hver gang mini har vært i bursdag der.

Sist bursdag mini var i på leos så gjorde bursdagsverten visst nada i forhold til hva de hadde forventet. Typ ikke hjelpe med servering eller noe.Så foreldrene var misfornøyd med opplegget der.

Ingen fan av en slik bursdag. Hva er vitsen med å få ungene til å spise så mye junk? Invitet bare de nærmeste, men pass på at det ikke rt bare et par som ikke blir invitert. Be evt o hjelp fra andre foreldre. Men er det vanlig å invitere så mange når de går i barnehage?!

Back
Topp