Barnebidrag

mkay87

Forelsket i forumet
Hvor lang tid tar det før evt barnebidrag blir tvangstrekt fra konto? Når vedkommende skifter arbgiver titt og ofte...

Er det ikke NAV som betaler deg det da og de krever fra han? Er sammen med faren selv men er skilsmisse barn. Pappa måtte betale til langt etter at jeg var 18 år pga at han ikke fikk betalt når jeg var liten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det tror jeg tar lang tid. Men du får vel bidragsforskudd? Så opparbeider han seg gjeld til NAV.. Og eventuelt til deg/barnet

ikke automatisk at nav betaler og så krever de penger av far. hvis far ikke betaler så får ikke jeg bidrag av nav heller. tar lang tid før tvangstrekk. eneste som skjer er jo bare at han får purringer og evt betale dobbelt opp mnd etter

ikke automatisk at nav betaler og så krever de penger av far. hvis far ikke betaler så får ikke jeg bidrag av nav heller. tar lang tid før tvangstrekk. eneste som skjer er jo bare at han får purringer og evt betale dobbelt opp mnd etter

Hæ? Du skal da uansett få bidragsforskudd fra NAV? Beløpet avhenger av hva du tjener. Bf til venninnen mitt sitt barn betaler ikke bidrag. Han opparbeider seg gjeld. Venninnen min får ca 1000 kr av NAV. Bf skal opprinnelig betale mor 1900 kr i mnd. Da vil det si at han opparbeider seg 1000 i gjeld til NAV.. Og 900 kr til venninnen min.

Back
Topp