Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma85
Opparbeider far seg gjeld om vi mottat bidragsforkudd... Kan en far bli fritatt for å bet. bidrag om han er personlig konkurs da mener jeg at han har gjeldsordning gjennom kommunen og lever på stramt budsjett og arb.ledig da skade på rygg går på AAP?
ORIGINAL: meohmy
Opparbeider far seg gjeld om vi mottat bidragsforkudd... Kan en far bli fritatt for å bet. bidrag om han er personlig konkurs da mener jeg at han har gjeldsordning gjennom kommunen og lever på stramt budsjett og arb.ledig da skade på rygg går på AAP?
Ja, i en slik situasjon blir antagelig bf fritatt fra bidragsgjeld.
Det er kun om bf er arbeidsledig etter egen vilje og er fullt arbeidsfør at nav kan finne på å gi han bidragsgjeld, selv om han er uten arbeid.
ORIGINAL: jasam
ORIGINAL: meohmy
Ja, i en slik situasjon blir antagelig bf fritatt fra bidragsgjeld.
Det er kun om bf er arbeidsledig etter egen vilje og er fullt arbeidsfør at nav kan finne på å gi han bidragsgjeld, selv om han er uten arbeid.
Nix, far blir ikke fritatt av den grunn, nei. Bidraget går først uansett gjeld og utgifter. Far til mine gikk konkurs, men bidraget besto uansett. Fordi at, det skal ikke gå utover barna at far roter med økonomien.