Barnebarn.. Hvilket nr i rekken :) ??

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvilken nr i rekken blir barnet dit til sine besteforeldre ??
På svigers sin side(farmor og farfar) , så blir dette det 20 barnebarnet. :D
På mine foreldre sin side(mormor og morfar) , blir dette 6 barnebarnet :)
 
Dette blir første barnebarn på morsiden og 4 barnebarn på farsiden :)
 
Blir første barnebarnet og oldebarnet på min side av familien og det 5 barnebarnet på fars side, ingen oldeforeldre der :)
 
Første barnebarn på svigerforeldrene mine <3
Fjerde på mamma og stefar og pappa å stemor <3
Fjerde oldebarn til min mormor :)
 
Her blir det 3 barnebarn til morfaren og tror det blir 6 barnebarn til farmoren.
Mannen har veldig dårlig kontakt med sin side av familien, så jeg er ikke helt oppdatert på hvor mange barnebarn det finnes der utenom de vi har her hos oss da :)
 
Nr 6 på min mor og far,påsamboer har jeg ikke peilig,men den kommer laaangt ut i rekken :p
 
Første på begge sider :)
 
Blir nr 4 til mormor og morfar
Blir nr 9 til farmor og farfar (som ikke har noe serlig kontakt med mine barn:-( )
 
Nr 7 på min side ( nr 9 til oldemor ) og nr 3 på hans side :)
 
På min side er det første barnebarnet og baby i familien på 13 år, og på hans er det syvende barnebarn!
 
Barnebarn nummer 3 på begge sider. Våre alle 3.
Mannen har 3 søsken, og det har jeg og, så det blir nok flere etterhvert, de er bare litt sent ute de andre :D
 
Nr 5 hos mine svigerforeldre og mor, men nr 3 til min far.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
På min side blir det nr 7, på mor til min samboer sin side blir det nr 4, og på far til min samboer sin side blir det nr 3.
 
Nr 1 på farsiden og nr 7 på morsiden
 
Både jeg og mannen min er de første av våre søsken som foreløpig har reprodusert oss, så vi har stått for barnebarn nummer en, to og nå tre på begge sider av familien.
 
Back
Topp