Barnebøker

Lucy*

Betatt av forumet
Tenkte jeg skulle begynne å gå til innkjøp av barnebøker om ikke så lenge:) Da slike som vi leser for lillemann, og han sitter med store øyne og følger med på bildene. Har noen av dere forslag til noen fine bøker? Hvilke har dere tenkt til å kjøpe, og hvilke har dere fra før? Og dere med flere barn, hvilke bøker var en skikkelig hit hos de små? [:)]

Om du går inn på barnebok.no finner du mange gode tips til bøker fra 0+ :-)

er nok ikke noe hit for de små, men er skal vi kjøpe Den Store Eventyrboken , den store sangboken og de andre i den store serien :) Synest det er artig å kunne lese eventyr å syne for han når han blir litt eldre :)

Vi er medlem av go`boken, og har fått noen flotte bøker fra dem, som hun liker godt. Vi leser om baby Gogo. De har tilpasset bøker for aldren hennes. Har også fått koseklut kanin og rangle som hun liker.

Vi er innmeldt i go boken. Kommer kjempefine bøker i posten som er alderstilpasset. Også kan man avbestille og bare motta deler av pakken om man ikke vil ha alt som følger med [:)] Ellers kommer vi nok til å kjøpe klassikere når hun vokser til, som feks asbjørnsen og moe etc... [:D]

Haha... Jeg tok meg ikke tid til å lese svarene som var kommet inn tydeligvis....... [8|]

Vi har masse bøker, men eneste som slo ann hos Ronja er Donald Duck, Pondus og Nemi [X(][8D]

Men hu har aldri likt at vi leser for hu heller... Hu liker best å "lese" selv å har alltid likt det.

Så har mange bøker etter hu som i kan prøve til Mina. [:)] Akkurat nå vet jeg ikke hva som slår ann da. Kanskje hu også blir Donald jente [8D]

Storesøster er medlem i Go boken, og har fått masse flotte bøker der. Når hun var baby fikk hun to bøker som hun var veldig facinert av; SE og Aktive lille baby. Nå som hun er 2,5 er SE teipa  overalt fordi den er helt utslitt [:)] Fikk en ny en i sånn gratis boks fra apoteket til lillemann og den andre er stoffbok. Han smiler, prater og ler om hverandre når jeg ligger på gulvet å leser de for han [:D] Så de bøkene anbefaler jeg virkelig!

ORIGINAL: Renna78

Vi er medlem av go`boken, og har fått noen flotte bøker fra dem, som hun liker godt. Vi leser om baby Gogo. De har tilpasset bøker for aldren hennes. Har også fått koseklut kanin og rangle som hun liker.

vi skal også lese om baby gogo for de bøkene virka veldig bra

Back
Topp