Barneavdelingen

Når og hvor skal det gå? Tror jeg vil se på det!

Nei, det tror jeg blir for tøft for min del.

ja det skal jeg se helt klart :-)

Har veldig lyst, men har ikke tv-kanaler. Håper på å få til det før den tid kommer :)

Jeg tror rett og slett jeg ikke orker altså. Er så sår på sånne ting. Fullt klar over at mange familier har syke barn, og går gjennom ufattelige vanskelige perioder, men jeg blir så dårlig humør av å få det så tett innpå.

Tenkte jeg skulle se det

Ja, d må jeg! Men blir d for trist så kan jeg rett og slett ikke.

Det må jeg kjenne på kjenner jeg :rolleyes: fremdeles litt traumatisert etter at mitt lille gull fikk hjernehinnebetennelse bare fire uker gammel. Jeg er evig takknemlig for barneavdelingen og englene som jobber der og føler så med foreldre med syke barn. Tror jeg er for blaut til å se det enda!

Har ikke fått med meg det programmet. Men etter å lest her, ser det ut som jeg kan se noe annet. Blir for mye grining for meg.

Har ikke tvsignal hjemme, men dette kunne jeg tenkt meg å se. Kanskje. Spørs om jeg hadde klart det nå, ting går mye mer innpå meg etter at jeg fikk barn.

Ikke med det første nei. Nå venter jeg snart nr 2, så vet jeg vil være ekstra sårbar og bekymre meg for ting en stund fremover. Også har vi ett lite barn I nær familie som er alvorlig syk nå, så holder for min del!

Pleier "like" slike programmer, så kommer nok se ved en senere anledning:)

Back
Topp