Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I vinter slet hun veldig med falsk krupp, det lignet iallefall, men mulig det også var astmaanfall. Det kom iallefall ganske rett etter at vi reduserte på dosen flutide... Hver gang....
I vinter slet hun veldig med falsk krupp, det lignet iallefall, men mulig det også var astmaanfall. Det kom iallefall ganske rett etter at vi reduserte på dosen flutide... Hver gang....
Ja jeg vet.Falsk krupp er vanskelig å puste ut
Astma er vanskelig å puste inn
Legg merke til det om det gjentar seg til vinteren.
Trapper dere ned og kutter ut medisinen på sommeren i samarbeid med lege? Eller bare funnet ut at det fungerer?Vi begynte på ventoline og flutide morgen og kveld da han var 2,5. Det kom ettet en rs-forkjølelse. Han ble bare veldig forkjøla, jeg vet bare at det var rs fordi han smittet sin fem dager gamle søster.
Bare flutide når han var bra, to av hver ved forkjølelse og tetthet.
Byttet til seretide i vår.
Vi pleier trappe ned til medisinfritt på sommeren og begynner ikke igjen før behovet kommer
Den sommeren han ble fire trodde vi han hadde vokst det av seg, behovet kom ikke før i november.
Vel, denne sommeren blir han sju og vi venter på om behovet kommer til høsten. Og håper. Ingen skikkelige anfall de siste årene, holder ham greit med evt ekstra ventoline når tett
Så håper det snart er over.
Vi gjorde det i samråd med lege første gangen, og har derfor bare fortsatt med det.Trapper dere ned og kutter ut medisinen på sommeren i samarbeid med lege? Eller bare funnet ut at det fungerer?
Ok, tror jeg skal høre med legen om om vi også kan gjøre det. Han virker så god nå, føler ikke han har så veldig behov for medisin.Vi gjorde det i samråd med lege første gangen, og har derfor bare fortsatt med det.
Har dere ikke fått medisineringsskjema?Ok, tror jeg skal høre med legen om om vi også kan gjøre det. Han virker så god nå, føler ikke han har så veldig behov for medisin.
Nei det har vi ikke fått...... Nå har han gått på medisin i 2 år ca, og vi har ikke fått noe. Har dere vært på sykehuset for utredning? Vi har bare vært hos fastlegen.....Har dere ikke fått medisineringsskjema?
Det fikk vi av barnelegen, og der står det om diverse doser og sånn ved opptrapping eller nedtrapping.
Ja vi maste oss til henvisning til sykehuset da hun var baby.Nei det har vi ikke fått...... Nå har han gått på medisin i 2 år ca, og vi har ikke fått noe. Har dere vært på sykehuset for utredning? Vi har bare vært hos fastlegen.....