Barne tv

LilleBall

Forumet er livet
Må si jeg svaner den gode gammle barne tv.. Liker ikke det som går nå til tiden så da tenkte jeg og mimmre litt her.. [:D]

Hvilken barne tv skulle DERE ønske kom igjen?

Jeg savner: Mummi trollet, brannman sam og Flukten fra dyreskogen [:)]

Jeg savner bamsebybjørnene.

Jeg er helt enig...Ingenting er som barnetv før i tiden....gu som jeg savner det...

Fraglene

Og så kunne jeg da godt tenkt meg å se noe god, gammeldags Ivo Caprino.

ORIGINAL: ~Ritamor~

Må si jeg svaner den gode gammle barne tv.. Liker ikke det som går nå til tiden så da tenkte jeg og mimmre litt her.. [:D]

Hvilken barne tv skulle DERE ønske kom igjen?

Jeg savner: Mummi trollet, brannman sam og Flukten fra dyreskogen [:)]

Jaaa!! Flukten fra dyreskogen husker jeg godt. Portveien to og slikt var også en slager

Masse flott barnetv her, men skal ærlig innrømme jeg ikke har hørt om alt [:D][:)]

er jo stadig vekk mummitrollet og gode gamle slagere, men ikke så ofte som det bør kanskje. Hver søndag er det jo EMIL, det er koselig.

Og fraglene gikk jo hver torsdag eller noe før nyttår.

Men enig i at det er MYE CRAP på barne tv nå. stakkars barn, Amalie tror Donald hete PATO, nettop fått henne til å forstå at han ikke heter PAto, men Donald.

Gikk noe teit dataanimert barnetv i sommer med en and og en ting til og den anda het Pato..

sesam stasjon[8D]

så aldri på barnetv nesten når jeg var mindre.. så husker ikke stort annet enn
sesam starsjon og huset med det rare i....

Ja, Emil er koselig det [:D] Ikke monst morsomt.. Også Maddicen heter hun vel.. Hun på Junibakken [:)]

Husker Fraglene, Sesam Stasjon, Huset med det rare i, Portveien 2, Labbetuss, Det var en gang et menneske, Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, Midt i Smørøyet, DisneyDags (Sverige), som jeg kommer på akkurat nå.

Huff, ja det var tider det... [:)] Syns alle tegnefilmer osv. nå er så stressende!

ORIGINAL: Gammonbaby

Fraglene

Og så kunne jeg da godt tenkt meg å se noe god, gammeldags Ivo Caprino.

fraglene er på barnetv hver fredag [:D]

Back
Topp