Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *ceccemor*
jeg jobber i barnehage, arb oppgavene mine er å være sammen med barna,samarbeide med førskolelæreren og finne på aktiviteter og pedagogiske oppgaver...gi omsorg for barn og foreldre...
trives veldig godt som barne og ungdomsarbeider[:)]
årslønna er ikke den aller beste,ca 260 000 i året... utbetalt ca 16 000 i mnd,
men nok for meg,siden jeg trives så godt på jobben[:)]
ORIGINAL: Krølla82
jeg jobber i barnehage, arb oppgavene mine er å være sammen med barna,samarbeide med førskolelæreren og finne på aktiviteter og pedagogiske oppgaver...gi omsorg for barn og foreldre...
trives veldig godt som barne og ungdomsarbeider[:)]
årslønna er ikke den aller beste,ca 260 000 i året... utbetalt ca 16 000 i mnd,
men nok for meg,siden jeg trives så godt på jobben[:)]
260.000 kr er ikke så ille da jeg tjener 289.000 kr + tilegg i en jobb jeg har begynnt å hate over alt på jord og jeg pendler i tilegg 12 mil om dagen for å jobbe i denne jobben...[:'(]
neida, er ikke så ille,og så lenge jeg og vi klarer oss bra økonimisk så har jeg ikke lyst til å gjøre noe annet,nettopp fordi jeg er sååå glad i jobben min....[:)][:D]
ORIGINAL: litefrø
jObber på vgs som miljøarbeider:) Da har jeg mange aktivitetr som elevkvelder, aktivitetsdager, oppfølging av enkelt elever, grupper med elever som sliter med konsentrasjon i store grupper, støtte i klasser hvor det er tøfft for læreren å være alene... det var det jeg kom på i farten...
ORIGINAL: 3 stars
Har du adressa til den nettsia om barne og ungdomsarbeider? Har å tenkt på den utanninga.
Jeg har fått realkompetansevurdering i fagene på skolen. Så jobbet jeg et år i barnehage, et år på barneskole og et år her på vgs så kan jeg ta fagbrev... har ikke kommet så langt enda da men... men da er i allefall lønnen uten fagbrev. Se link over...
ORIGINAL: Krølla82
Jeg har fått realkompetansevurdering i fagene på skolen. Så jobbet jeg et år i barnehage, et år på barneskole og et år her på vgs så kan jeg ta fagbrev... har ikke kommet så langt enda da men... men da er i allefall lønnen uten fagbrev. Se link over...
ok det er jo bra da...men må man innom flere for skjellige typer bedrifter? både barnehage og skole?