Barneønsket

~Blikk~

Elsker forumet
Har du alltid sett for deg et liv med barn?

Jeg gjorde det i oppveksten, men jeg tenkte aldri ordentlig på å få barn før jeg møtte mannen min. Før var jeg veldig klar på at jeg like gjerne kunne adoptere, men jeg unner alle å kunne få bære frem et biologisk barn for det er magisk, selv om det ikke er en dans på roser.
Husker faktisk at jeg drømte om en stund å ikke få barn,men mange barnebarn, hehe.
 
Ja, har væl egentlig d.  Men aldri tenkt over d, d skjedde når d skjedde, kom litt mer som sjokk enn "endelig" følelsen, knøtte va ikkje planlagt og d har aldri vært plan vårres heller, men vi prata om at vi sku ha barn engang i tia. Har nok tenkt mang gang at æ ønska barn, e vel d og d å gift sæ som vi kvinna drømme om fra vi e små?! 
 


Lyckemi skrev:
Ja, har væl egentlig d.  Men aldri tenkt over d, d skjedde når d skjedde, kom litt mer som sjokk enn "endelig" følelsen, knøtte va ikkje planlagt og d har aldri vært plan vårres heller, men vi prata om at vi sku ha barn engang i tia. Har nok tenkt mang gang at æ ønska barn, e vel d og d å gift sæ som vi kvinna drømme om fra vi e små?! 


Veit du, jeg har aldri drømt om å gifte meg... Det har ikke vært noe jeg ikke vil heller, men har aldri fantasert om det. Føler meg som en av få på det området der. 
Men kan glatt innrømme at etter jeg traff mannen min blei jeg  nesten stressa, da sto bryllup fort i hodet, haha. 
 
Har vel alltid sett for meg at jeg skulle gifte meg å få barn. I allefall når jeg fant ett så perfekt pappaemne;-) hehe:-) Men jobber litt med d giftermålet da, mn d blir !!
 
Ja, jeg har alltid ønsket meg barn. En av tingene jeg og mannen pratet endel om før det ble skikkelig seriøst var det, fordi det var viktig for meg at han også ville ha. Men når vi nå får vår tredje, så er det nok også den siste ;) 
 
Alltid ønsket meg barn. Hadde i utgangspunktet sett for meg å få 2 barn, nå er nummer 3 på vei og jeg har nå en drøm om å få 4 
 
ja det har jeg.. det er liksom min drøm, å være hjemme med barna å styre hus å sånn :) skulle nesten levnd på 50 tallet vettu ;)
 
Back
Topp