Barndomshjemmet

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Er barndomshjemmet fortsatt "hjem"? Og kunne du tenkt deg og tatt det over om du fikk mulighet ?

Min storesøster har overtatt barndomshjemmet. Skulle alltids hatt det. Veldig stort og fint :D

Jeg trives altfor godt. Og kunne gjerne tatt over. Men tror ikke mannen ville bodd her.

Mitt barndomshjem ble solgt for noen år siden, men hadde jeg hatt mulighet og de som bor der nå skulle solgt, ville jeg gjerne kjøpt det:) passe stort, barnevennlig plass og kjempefin tomt med mange gode muligheter:)

Ja det er hjem :) men vil aldri aldri aldri ta det over :p det er jeg som har odelen, å det er en skogs gård nå. Jeg har ikke kunnskap eller kapasitet til å holde noe slikt vedlike ;)
Men hadde gjerne tatt over huset til besteforeldrene mine om det hadde falt seg sånn :p

Her er det visning på barndomshjemmet i dag faktisk. Veldig rart egentlig.

Det er "hjem" ja.
Men ikke sikker på at jeg ville overtatt det. Kanskje. Men vi har jo skaffet oss eget hus, i annen skolekrets.

Mitt ble solgt for rn uke siden
Hadde vi bodd der så hadde jeg kjøpt det men vi bor 50 mil unna

Nei, det er ikke hjem, solgt for en stund siden, og jeg hadde uansett aldri villet bo der.

Har ikke noe barndomshjem da mine foreldre har hatt litt mark i rompa :p trives utmerket godt i mitt eget hjem og jeg er allerede mer rolig enn generasjonen før meg.

Barndomshjemmet mitt ble solgt for mange, mange år siden, noen år etter at mine foreldre ble skilt (dette var mammas barndomshjem også, men betydelig oppgradert og påbygget mens vi bodde der). Ville ikke bodd der i dag etter alle endringene de som kjøpte huset har gjort. Overhodet ikke fint nå i dag og ikke minst er det store endringer i området med stor vei som har kommet nærmere og er utvidet, kun adskilt av en stor gressvoll.

Ja og ja :)
Men mannen er fast bestemt på at vi heller tar over hans barndomshjem når det blir aktuelt, selv om mitt er finere ;)

Nei. Foreldrene min solgte det for noen år siden. Flyttet mye som liten og flyttet hjrmmefra når jeg var 16. Aldri hatt noe fast sted hvor jeg jar vokst opp pga mye flytting :)

Nei. Vi flyttet mye da jeg var barn. Faren min bor på ett og samme sted som vi gjorde da jeg ble født, men jeg har lite kontakt med han.

Back
Topp