Barndåp

Solbærtøtta

Blir kjent med forumet
Dere slm skal ha barndåp, når planlegger dere å ha den? Vi må ha den i februar må pga svigerfar er hjemme bare en mnd (februar) på over ett år. Og da er vinrerferien (for de som bor langt borte).
Syntes det blor litt kort planlegging. Meeen når skal dere ha?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi er ferdig med barnedåpen :) Hadde den i jula. Du har da lang tid på å planlegge enda, så ikke stress.
 
9 mars her ser det ut som, selvfølgelig avhengig av at det er ledig i kirken
 
Vi skal ha dåp i begynnelsen av februar... :)
 
26 januar :) kanskje litt tidlig siden hun bare vil være 10 uker, men men :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg har den oppfattelsen av at det går fort å planlegge :) det er jo som regel nærmeste familie, så det er bare innbydelser, ordne med lokale og mat som er planlegging :) og selvfølgelig dekorasjon. Vi skal mest sannsynlig ha dåp 16.februar. Skal få klarsignal på det fra kirken, og lokale så skal jeg bestille innbydelser- da er det meste gjort :)
 
Her blir det dåp 9.2. Samtale med presten 15.2. Invitasjoner dropper vi elegant, siden det bare er nærmeste familie og 2 vennepar av oss som kommer!
Vi blir totalt 22 stk med stort og smått, og skal ha selskapet hos mamma! Er bare litt pynt som skal handles inn og maten, som blir hjemmelaget koldtbord :) kaker blir laget av familien og meg, pluss vi skal bestille en kake!
Storebror blir 3 år 3 dager før, så tar familieselskap i samme slengen, og et lite barneselskap dagen etter, for å bli kvitt mest mulig rester :)
Null stress!
 
Skal ha i starten av februar. Blir nesten 40 stykk. Bestiller mat og kake, invitasjonene er alt sendt ut, vi har leigd lokale og jeg har begynt å lage bordkort og dekorasjoner :) Men..det høres ut som mer jobb enn det er! :)
 
Vi skal ha 2.2. Lite å planlegge igrunn. Koldtbord er bestilt, lokale er ordnet og invitasjoner er fiksa. Det eneste jeg må fikse er pynt og blomster og sånt. Går vel fort det og . Og kaker selvfølgelig
 
Back
Topp