Barndåp...ect..

Dåp me oss. Har hatt det på dei to andre også. Usikker på kor monge fadder, blir nok 3/4..

mor til to gull, 05 og 12

Barnedåp. De andre barna har 4 faddere. Eneste jeg vet skal være fadder til denne er min minstebror som ikke var konfirmert da vi døypte nr 2 :)

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Ja altså, vi arrangerte kun en uformell navnefest for mellomste. Så blir vel gjerne å gjøre det for denne også. Det passa ikke med datoer i forholdt til en humanistisk navnefest, så vi hadde bare selskap. Men vi får se, gjerne vi melder på mellomste også da, om vi velger det denne gang, så vi får gjort det formelt. Eldste er døpt, men det var etter barnefarens ønske, jeg og samboer er ikke kristne eller har de dype tradisjonelle røttene, så for oss blir det feil å døpe dem :p

Her blir det dåp, og mest sannsynlig 4 faddere. Det vi hadde til største. Men må bare finne ut hvem vi skal spørre om å være faddere. Kanskje det blir noe "gjenbruk" på faddere. Blir ihvertfall 2 som blir spurt som ikke var faddere til største.

Her blir det dåp og 6 eller 7 faddere :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Barnedåp :) og tenker at vi bør vel ha 6 faddere på lillebror siden søsteren har det :P

Sent from my iPad using BV Forum

Her blir det dåp og vi satser på 4 faddere. :)

Dåp, faddere har vi ikke tenkt på enda. Første har 3 faddere.

Vi skal ha barnedåp, og skal nok ha 4 faddere/fadderpar som med de andre to. Har bestemt to av dem allerede.

Barnedåp. Usikker på faddere. Bestemt meg for å spørre to. Men de to andre barna våres har 6 hver seg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ha navnefest med familien, vet ikke om det blir privat eller humanistisk. Aner ikke hva vi skal gjøre med faddere.
Tenker også å ha en slags innvielse/immatrikulering i linjeforeningen siden vi møttes i fadderperioden. Det blir mest fest for studievenner da :)

Åja, jeg trodde 6 var maks, jeg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trodde også dette, men siden vi helst vil ha 7 mailet jeg kirken for å dobbeltsjekke, og da fikk jeg til svar at man kunne ha så mange faddere man ville, men måtte ha minst to :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp