Barndåp...ect..

Barnedåp. Har ikke tenkt på faddrer enda, men ene barnet vårt har seks menst andre har fire faddrer :-)

Barndåp. Har ikke bestemt hvor mange faddere vi skal velge.
Eneste vi har bestemt er at vi skal bruke dåpskjolen til familien min :)

Barnedåp :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Barnedåp :) skal ha 6 faddere. Har det til jenta vår også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Barnedåp :) Har ikke bestemt oss for hvor mange faddere enda, men 4-6 :) Har tre dåpskjoler å velge mellom som alle har gått i familiene våre så det kan bli en utfordring :confused:

Vi lagde en fest for vesla, en slags navnefest i privat regi (uten faddere). Veldig hyggelig, så det gjentar vi med lillebror også :) Vi har skrevet avtale med advokat og min yngste søster ang ansvarsovertakelse for vesla om vi skulle falle fra, så hun blir på en måte fadderen hennes (men ingen andre i familien vet vi har en slik ordning),

dåp :) blir vel 3 faddere på hver side tenker jeg:) hvis ikke fler, hehe jeg sliter sikkelig med å bestemme meg for hvem!

Dåp. 4 faddere kanskje. Har ikle helt bestemt hvem de heldige er enda :) vi negynner få så manhe barn at "alle" de nærmeste er brukt opp.

Hos oss blir det nok en slags navnefest. Hyggelig og ønske henne velkommen til verden, men noe dåp e vi heldigvis enig om at vi vil ha. Så da slipper vi å tenke på hvem som skal være fadder også. Har så mange kandidater, så hadde vært vanskelig og velge. Så da slipper noen å føle seg utelatt.

Barnedåp. Her blir det 6 faddere ( Bruker de samme på alle tre ungene :) )

Vi hadde dåp på 1. men vurderer faktisk å ha ingenting nå. Veldig usikker.

25 uker <3

Her blir det barnedåp. Hvor mange faddere det blir aner jeg ikke enda, lista blir bare lenger og lenger jo mer jeg tenker over det :P

Vi kommer nok til å ha 2 faddere, det er vanligst i vår familie, (eller 2 fadderpar). Vet ikke om det blir navnefest eller dåp enda, men vil ha samme "avtale" med fadderne uansett form for feiring.

Her blir det barnedåp som med førstemann, og tipper det blir fire faddere, de samme som sist så fremt de takker ja:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp