Barnashus

Oktobersol

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hvordan syntes dere egentlig servicen på barnashus er? Har dere gode erfaringer eller dårlig erfaringer? Har selv handlet endel der, men aldri hvert spesielt imponert av servicen der ( barnashus forus) men de kan presse priser, gjerne derfor jeg har handlet der. Men nå er det nok. Kommer aldri til å gå tilbake der. Da betaler jeg heller noen hundre lapper mer å går på babyshop. Samboer var innom for å få hjelp til å få ut et graco sete (isofix) der hadde ene isofix feste låst seg helt og ene delen hadde falt av, han ble møtt av en sur dame ( visnok nestleder) hvor det første hun maste om var kvittering ( sete er kjøpt på barnashus for Max et år siden) for det kunne være garantien var gått ut, samboer sier sete er kjøpt der, men han skulle gjerne betale for å få ut sete, eneste som var viktig var å få ut sete av firmabilen da bilen var solgt. Hun tittet litt på sete men mente det ikke var noe hun kunne gjøre, men skulle høre med de andre i butikken, etter LANG tid kom hun ut å sa nei fabrikken er stengt og det var ingen ting de kunne gjøre og hvert all ikke uten kvitering, MEN vi kunne gå over til konkurrenten (babyshop) for de solgte gjerne graco!! Han går over og forteller historien der, og at sete er kjøpt på barnashus, der fikk han legge igjen nr sitt og de skulle ringe opp igjen da bilstolspesialisten kom på jobb på kvelden, hun ringer og avtaler tid å se på sete, får ut sete på null komma nix og fikser en ny del til sete GRATIS!!!!! Dette er ikke første gang jeg møter dårlig service på barnashus, er det slik at siden de er størst kan de gjør så de vil?? Jeg personlig kommer aldri til gå tilbake på barnashus å kjøpe noe, eneste jeg skaal gjøre er å gå tilbake å snakke med ledelsen å høre om dette er riktig måte å drive kundebehandling på???

Kan ikke si jeg er mektig imponert over servicen på barnashus her heller..

nei de er ikke noe gode på service der. Vi var innom med et besafe sete, fordi ene siden hadde knekt. Brukt i ca ett år. Fikk beskjed om at de ikke reparerte det. Men fikk heldigvis fikset det tilslutt der. Fikk vite senere at slik feil/mangler ikke går på reklamasjon/garanti. Hadde jeg vist det på forhånd så hadde jeg aldri kjøpt et sete til 4000kr som har en svakhet som gjør at det kan gå i stykker. Om dette er barnashus policy, eller besafe vet jeg ikke. Greit å vite at mange av de som idag jobber på babyshop er tidligere ansatte på barnashus. Var en mye bedre butikk før enn den er idag. Spør du om noe, så er det ofte ingen som kan svare på det.

Jeg har ikke opplevd noen dårlig behandling på barnas hus, men babyshop derimot.. emoticon jeg skulle fikse noe som var galt med simo vogna, og som simo forhandler skal de hjelpe uansett hvor vogna er solgt.. skal ikke gå inn på historien.. men uansett hvor du handler er det fare for å møte på folk som har hatt en dårlig dag eller ikke burde jobbe der de gjør..så du har nok vært litt i overkant uheldig med hvem du har møtt på på barnas hus.. 

Barnas Hus Tønsberg er helt HÅPLØSE på service. Har hatt så mye surr og saker med de at det er helt latterlig. Det har endt opp med at Barnas Hus Nordås (Bergen) har tatt min side og fikset opp i det. Derfor har jeg KJEMPEGOD erfaring med Nordås, og helt elendig erfaring med Tønsberg. Nesten rart Tønsberg får styre på som de gjør. Nordås sa faktisk selv at de var oppgitt over dette..

synes egentlig barnas hus suuger.. de har null peiling på kundeservice. Og har virkelig virkelig ikke peiling på bilseter..!

Men de har mye bra tilbud, og bra varer...

Vi har neppe hvert uheldige, av erfaring kan jeg si det. Var og innom bh på tiller, der var vi i 20 min å så på trille, tre ansatte på jobb, to å kundet i butikk pluss oss, tre ansatte på jobb. En fikk hjelp, en sto i kassen og gjorde ingen ting og en hang opp litt varer. Ingen spørsmål om vi ville ha hjelp!!

Har også veldig dårlig erfaring, men samtidig litt god erfaring og.
Skulle kjøpe vogn første gang, høygravid. Lang historie, men ente opp med å sette fra meg vogna og gå illsint ut av butikken. Kjøpte vogna på babymiljo i hillevåg, med en super service der  dette var i 2007 da.

Men skulle  få fixet en lik vogn for par måneder siden, vdenne fra 2009, med utgått garanti. bremsen sluttet å funke, og hun sa jeg antageligvis måtte betale. men endte opp med å ikke betale en krone. da var jeg veldig fornøyd

Men den første gangen satt ganske dypt altså, jeg holdt på å sprikke av hormoner, og hive meg over den dama som var der da.
 Så synes jeg de skulle hatt litt benker rundt i den store butikken, med tanke på høygravide damer og når du skal prøve klær på barna. Nevnte det til ei da vi handlet dress til minsten sist.  Har de kanskje fått det nå?

DenicaD skrev:

synes egentlig barnas hus suuger.. de har null peiling på kundeservice. Og har virkelig virkelig ikke peiling på bilseter..!

Men de har mye bra tilbud, og bra varer...

Ja de har bra varer og gode priser fordi de er så store, men hva hjelper det hvis service og behjelplighet er rævva!!

må legge til at mine saker har vært reklamasjonssaker, hvor jeg virkelig har hatt alt mitt på det rene og alle andre med meg! inkl lovverket og forbrukerrådet!

Her har vi ikke Barnas Hus i nærheten, men venninna mi sa akkurat ordrett "så barnashustråd på generelt nå, og jeg tror jeg aldri har hørt et godt ord om servicen der"..

LilleLavendel skrev:
Barnas Hus Tønsberg er helt HÅPLØSE på service. Har hatt så mye surr og saker med de at det er helt latterlig. Det har endt opp med at Barnas Hus Nordås (Bergen) har tatt min side og fikset opp i det. Derfor har jeg KJEMPEGOD erfaring med Nordås, og helt elendig erfaring med Tønsberg. Nesten rart Tønsberg får styre på som de gjør. Nordås sa faktisk selv at de var oppgitt over dette..

Sign. Null service, og null kunnskaper om det de selger enten det er småvarer, vogner eller bilseter, og dyrere priser enn de andre babybutikkene i området.

Jeg har gitt opp barnas hus helt, og handler heller på reflex eller babycare. Begge er billigere, vet hva de selger, og med høflige ansatte som hjelper med å bestille det de ikke har.

KristineBirgitte skrev:
Her har vi ikke Barnas Hus i nærheten, men venninna mi sa akkurat ordrett "så barnashustråd på generelt nå, og jeg tror jeg aldri har hørt et godt ord om servicen der"..

..og jeg har aldri(!) opplevd god service der :-D

Med tanke på at barnashus skal være så stort, så syns jeg det er skikkelig dårlig med kunnskap.  Når vi har vært innom har de spurt om vi trenger hjelp, men de KAN jo ingenting!!

Sukkertopp skrev:

LilleLavendel skrev:

Sign. Null service, og null kunnskaper om det de selger enten det er småvarer, vogner eller bilseter, og dyrere priser enn de andre babybutikkene i området.

Jeg har gitt opp barnas hus helt, og handler heller på reflex eller babycare. Begge er billigere, vet hva de selger, og med høflige ansatte som hjelper med å bestille det de ikke har.

Har bare god erfaring med de jeg.... Tydelig forskjell på hvem som er på jobb.

Tilfellet vårt burde ikke skjedd i utgangspunktet, da. Vi kjøpte bilsete og kom hjem og oppdaget at det var brukt. Var litt frem og tilbake, men endte opp med å få igjen halvparten av pengene. (Kunne fått nytt også, men vi gadd ikke - shot me!)

Har ikke Barnas Hus her, men er mye på butikken som ligger nærme svigermor. Der er det elendig service, jeg må alltid vente lenge selv om de er tre på jobb og kun en foran meg i køa. Ingen spør om du trenger hjelp når du går ute i butikken, og får du endelig spurt noen, vet de ikke mer enn deg selv og det man kan lese seg til utenpå pakken til produktet. Har også prøvd å få litt veiledning angående bilsete, men de kan null og nada og jeg gikk hjem og leste på nettet i stedet. Liker Babyshop mye bedre! Der hjelper de deg med det du trenger!

Det er ELENDIG service i Haugesund også!!!

Jeg husker når jeg skulle kjøpe nytt sete til dattera mi som var blitt rett over året ifjor!
Då visste jeg hvilket sete jeg skulle ha og spurte etter TWE.
Da ble jeg anbefalt heller et annet sete som gikk opp til 18 kg FOROVERVENDT, for hu mente det bare var tull å kjøpe et sete som gikk opp til 25 kg og at jeg skulle ha det bakovervent så lenge!!!!

Da gav jeg klar beskjed om at hvis jeg absolutt ville ha et sete som gikk opp til 18 kg så hadde jeg nå ikkje kjøpt nytt  (Hadde et Acta graco duologic 2 fra 0-18 kg)
Og at min 1 åring skulle nå IKKE sitte framovervendt og  at det er anbefalt at unger skal sitte bakovervendt til minst 4 år!

Og der kan du stå i EVIGHETER ved kassen (null kunder og det er kanskje 3 ansatte som ser deg) Men INGEN kommer bort for å hjelpe deg!!!

Den på Strømmen er elendig. Der trenger de både serviceopplæring og smilekurs. Makan til arroganse har jeg aldri vært med på hverken før eller siden. (Lang historie)

Den på Alna er samme greia føler jeg. Der har jeg også vært vitne til at en av de ansatte kjefta åpenlyst på ei som var under opplæring foran en haug med kunder.

Back
Topp