Hvordan syntes dere egentlig servicen på barnashus er? Har dere gode erfaringer eller dårlig erfaringer?
Har selv handlet endel der, men aldri hvert spesielt imponert av servicen der ( barnashus forus) men de kan presse priser, gjerne derfor jeg har handlet der.
Men nå er det nok. Kommer aldri til å gå tilbake der. Da betaler jeg heller noen hundre lapper mer å går på babyshop.
Samboer var innom for å få hjelp til å få ut et graco sete (isofix) der hadde ene isofix feste låst seg helt og ene delen hadde falt av, han ble møtt av en sur dame ( visnok nestleder) hvor det første hun maste om var kvittering ( sete er kjøpt på barnashus for Max et år siden) for det kunne være garantien var gått ut, samboer sier sete er kjøpt der, men han skulle gjerne betale for å få ut sete, eneste som var viktig var å få ut sete av firmabilen da bilen var solgt.
Hun tittet litt på sete men mente det ikke var noe hun kunne gjøre, men skulle høre med de andre i butikken, etter LANG tid kom hun ut å sa nei fabrikken er stengt og det var ingen ting de kunne gjøre og hvert all ikke uten kvitering, MEN vi kunne gå over til konkurrenten (babyshop) for de solgte gjerne graco!!
Han går over og forteller historien der, og at sete er kjøpt på barnashus, der fikk han legge igjen nr sitt og de skulle ringe opp igjen da bilstolspesialisten kom på jobb på kvelden, hun ringer og avtaler tid å se på sete, får ut sete på null komma nix og fikser en ny del til sete GRATIS!!!!!
Dette er ikke første gang jeg møter dårlig service på barnashus, er det slik at siden de er størst kan de gjør så de vil??
Jeg personlig kommer aldri til gå tilbake på barnashus å kjøpe noe, eneste jeg skaal gjøre er å gå tilbake å snakke med ledelsen å høre om dette er riktig måte å drive kundebehandling på???