Barnashus(Oppdatert)

AbsoluttPINK

Gift med forumet
Idag skal jeg endelig på Barnashus på Alnabru...skal på en skikkelig shoppingrunde[:D]
skal ha seng,himmel,madrass,stellekommode,ammepute...og kansje mer hvis jeg finner noe mer jeg vil ha...hihi,gleeeeder meg[:D]

ha en fin dag jenter!!!

Fikk kjøpt meg masse fint idag altså!
Seng,madrass, Stellekommode, bleiebøtte,baby björn stelleveske og ammepute.(Tips:Bleiebøtta og stellevesken var billigere enn de andre store butikkene i Oslo)
Fant ikke himmel eller sengekant som jeg falt for:-(, men skal ta meg  en tur på Fru Lyng I morgen da..
der skal jeg også kjøpe meg en sånn stellepute til å ha på kommoden,har sett en kjempe søt en med hvite og rosa ruter.

ååå, du må kose deg MASSE!!!! det er så deilig å shoppe til den lille deilige bebisen i magen.. så masse fint![:)][:)] du får oppdatere etter shoppinga på hva slags ting det ble på dere da:)

det skal jeg gjøre!

Hehe, grattis, dette blir jo deilig. Vi har vært på Happyland på lørdag. Brukte 15000 på alt. Ny kombivogn (med mykbag, stelleveske), seng, sengekant, sengetøy, madrass, pute, noe klær, stellebord, masse kluter, håndklær osv, maxicosi med izofix, og en sånn trehjuls vogn å ha bilsete på. Ullammeinlegg, babycall, ammepumpe, lammeskin. Lurer på om det var alt, men huff nå er vi endelig ferdig. Eneste at han selgeren glemte å ta med dunpose som vi skulle ha, så vi må tilbake [:'(].

ORIGINAL: lykkeligemeg

ååå, du må kose deg MASSE!!!! det er så deilig å shoppe til den lille deilige bebisen i magen.. så masse fint![:)][:)] du får oppdatere etter shoppinga på hva slags ting det ble på dere da:)

signerer! er spent!

Back
Topp