barnas supershow

Synes det er kjempekoselig jeg! Synes barna er kjempeflinke! Ungene mine digger det!

Det er ukas høydepunkt her i huset. Begge guttene koser seg sååå masse. Spesielt når en mor/far må i dusjen.

ORIGINAL: smash

Ungene ELSKER det!!

eldste her synes det er kjempe gøy[:D][:D] mini bare later som[8D]

De elsker det her og.. Og jeg syns faktisk det er forfriskende med noe man ikke absolutt skal lære noe av.. ALT på playhouse feks er ting man skal lære noe av.. Bokstaver, engelsk, tall osv osv.. Dora er og et læreprogram, og det er jo kjempeflott det, men herlig med noe de bare blir underholdt av og.. [:D]

Eldstemann DIGGER det!!! Snakker om det hele uken.

ORIGINAL: [waffel]

her gidder ingen av de å se på det!! er enig med HI! bare rot og tull![:'(]

Digger det her også..alle tre.

Er faktisk litt moral til oss voksne inni der om vi setter oss ned og følger med da. Det at alle de voksneler etter de blir lurt og skremt eller satt på prompeputa, legger mine barn merke til. For de voksne pleier ikke å le når barn lurer dem...de blir fornærmet og sinte. Det å ha et sted som er bare deres, og de voksne ikke får komme inn er selvsagt også en stor drøm.

Han viser ingen interesse for det ennå. Han er 22 mnd.

Jenta mi på 2 år syns det er skikkelig moro ;-) blir vill bare hun ser reklamen :-)

Datteren min på 2,5 år ELSKER det!

ORIGINAL: Godhjerta

Guttungen her elsker det, og gleder seg vilt til dette hver uke - til min store fortvilelse.
I går var det jo ganske uskyldig da, da de fikk bestemora til å bytte handlevogner i butikken. Litt teit for voksne, men morsomt for barna.

Men ellers bruker det å være bare søppel syns jeg. Bare sånn opplæring i å bli rampete og frekke mot voksne.
Syns ikke noe om det.

mhm ... og alle episodene jeg ser av ncis eller csi lærer meg opp i hvordan jeg skal drepe mennesker på mest mulig groteskt og kreativt vis...

ORIGINAL: mamma_møø

ORIGINAL: Godhjerta

Guttungen her elsker det, og gleder seg vilt til dette hver uke - til min store fortvilelse.
I går var det jo ganske uskyldig da, da de fikk bestemora til å bytte handlevogner i butikken. Litt teit for voksne, men morsomt for barna.

Men ellers bruker det å være bare søppel syns jeg. Bare sånn opplæring i å bli rampete og frekke mot voksne.
Syns ikke noe om det.

mhm ... og alle episodene jeg ser av ncis eller csi lærer meg opp i hvordan jeg skal drepe mennesker på mest mulig groteskt og kreativt vis...

hehe [:D]

han syns oldemor er morsomt.. men stort sett vil han bare se på boomerang..

Et av ukas høydepunkt er Barnas supershow på lørdagene. Det er dèt og Dora på tirsdagene.

Back
Topp