ORIGINAL: lille assa 75
ORIGINAL: mamma_møø
ORIGINAL: lille assa 75
ORIGINAL: mamma_møø
gaah ... dette gidder jeg ikke diskutere flere ganger, har diskutert det opp og i mente sikkert hundre ganger!!
JEG liker det. GULLET liker det. Det er laget på BARNAS premisser. La nå barna få bli UNDERHOLDT!!
For en gjeng med snerpehøner ...
Vil heller være en snerpehøne enn å la barna se dette møkkatv...
at det er laget på barnas premisser er bare tull...det er laget på voksnes premiser der de tror det er barnas premiser...
kunne de heller tatt opp problemstillingene og forklart de hvorfor folk gjør ditt og datt...istedet for å gjøre nar av de...forklar de hvorfor folk går med gåstaver istedet for å si de er teite og at de gjør sikkert mye annet teit også...
OH MY GOD!!!
"Ja, alle barn, no skal dåkk hørra her, at ..." Blir så IRRITERT på alle voksne som mener at barna bare skal få se pedagogiske programmer. Regner med at du ikke ser krim på TV da, i fare for at du blir inspirert og komme til å drepe noen? La nå barna få bli UNDERHOLDT!!! Du ser på tv for å bli underholdt, hvorfor i all verden skal ikke de få lov til det?
Skikkelig mye moral og pedagogikk i fruene, csi og OTH ...
Og jeg ser at du gjentar dette med mobbing - det har jeg aldri sett - og jeg har sett mange episoder. Fint om du kan være mer konkret og vise meg hvor dette har forekommet.
jeg ser krim...men det får ikke ungene...
jo, jeg lar barna se på mye rart, men ikke noe som går ut over andre...at noen blir hengt ut for at noen skal få det morsomt...jeg vil faktisk lære barna mine hva som er rett og hva som er galt her i verden...og vil ikke at barna skal bli fora med diskriminering bare for de ikke vet bedre...
og de vil ha bevis...du leser jo ikke alle innleggene så da gidder jeg ikke, flere her har faktisk skrevet ting som skjer som kan være mobbing for enkelte...
men kjekt for deg at du liker å se andre bli behandlet dårlig eller hengt ut som tapere...da lærer du jo barna dine at det er tapere i verden som fortjener å bli slengt grønn gørr etter seg...
1. Jeg ønsker selvsagt ikke å lære barna mine hva som er rett og galt her i verden. Det de vil og gjør og liker er rett, det andre vil og gjør og liker er feil.
2. "en kompis av meg sa at en veninne av en venn av en søster hadde sett supershow, og der sa de at - eller, jeg veit ikke hva de sa ..."
3. Selvsagt lærer jeg barna mine at det er tapere i verden. Hvordan skal de ellers forstå at de er best i alt og bedre enn alle andre?