barnas super show?

lille assa 75

Forumet er livet
flere som ikke liker det?
eller er det noe mange ser på...

selv kan jeg ikke fordra det, ungene har sett det 1 gang i år, og jeg kommer ikke til å la dem få se det mer...
både jeg og mannen setter på noe annet når det kommer

Synes det bør være grenser på HVOR overbeskyttende man burde være.. Uff, heldigvis er ikke jeg så nøye på det. Vil de se barnetv, så får de se på det. Det er LØRDAG. [:)]

Aner ikke hvor mange ganger hun har sett det, og hun kommer sikkert til å se det flere ganger.
Nå er det heldigvis ikke jeg som skal like barnetv, men jentene mine.

Supert program og vi liker det, både voksne og barn[:D]

Ser ikke på det, men ikke pga at det er ett drittprogram, men rett og slett fordi guttungen ikke liker det.. Så har ikke stemt....

Både jeg, mini og sambo syns det er artig vi, ler godt av en del av innslagene. Syns det er trist å se at så mange er så overbeskyttende at barna ikke får se på barne tv. La barn være barn mener da jeg. kan ikke beskytte de mot alt.

Har skrevet det tidligere: jeg lar heller mini se på barnas supershow enn Disney Chanel, det er oppgulp det. Jeg syns Dora er søppel men mini liker å se på det og jeg lar han få lov til det.

Patrick liker det, og jeg ser ingen problemer med å la han se det.. [:)]

Har barnetv på, synes ikke noe om det å Martin føler ikke slavisk med, men vil ha det på likevell...

Savner kometkameratene jeg...

men hva med at de oppfordrer til mobbing...de gjør jo narr av uskyldige...ihvertfall de gangene jeg har sett på...
en skal ikke overbeskytte barna, men når en opplever barn i barnehagen som gjør narr av en annen unge og så sier de: jeg kan si det, for de sa det på supershow...en nabo og eldste min gjorde narr av mellomste slik at han kom hjem lei seg...snakket med eldstemann når han kom hjem...da sier han at det var han andre som sa han skulle gjøre det, og jeg fikk senere vite at han (naboen)hadde sett dette på supershow...hva som var skjedd og hva som ble sagt vet jeg ikke, men de sa de kunne for de gjorde det på super show...etter det har mine ikke fått sett supershow...før det skjedde såg jeg alltid det med de...men nå er det full stopp...

skal en godta alt på barnetv bare pga at ungene liker det?

Eg personlig blir forbanna når eg ser det, de som står bak det programmet sku hatt seg ett kakk eller to i hode, ser de ikkje ka de gjør[8|]

Så mitt barn får ikkje se det der

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

sett hver episode.  masse bra!!   ukens høydepungt![:D]

Sign, har til å med tatt opp det..så snuppa her ser det masse[:D]

Det er et knall bra program for barn. Utrolig godt lagd.
Det er klart de styrer å herjer en del, men klarer ikke å se for meg hva som er galt med programmet. Blir mer bekymret for unger som ser for mye på drømmehagen og slike fordummende program. Men forstår jo at de blir veldig hekta på gjentakelser.

Men jeg syns ikke det er spesielt morsomt, men det er jo ikke jeg som er målgruppa heller da.

Gutten min liker ikke å se på det.. men så er han bare to år da.. men han ser egentlig på det meste av barnetv bortsett fra fra det og andre "prate" program som ulger i mosen eller hva det heter [8D]

ORIGINAL: ¤Ida

Savner kometkameratene jeg...

Vi også!!!!!

alle mine 3 liker det kjempe godt!! [:D][:D]

Ukens høydepunkt her[:)]

er det slutt eller? hvorfor var det ikke i går?

Fikk ikke helt til å stemme jeg. Vi ser ikke på det, fordi det ikke interesserer min gutt på 2,5, men jeg hater det heller ikke.

barna ser på det men jeg hater det.. syns småfrekke-verdensnavle-unger er veldig usjarmerende. Ungene er ikke så glad i det de heller da, men barnetv er barnetv.. hehe.. de glor nå likevel.

Back
Topp