Barnas navn på kroppen?

Ja :)
Har navn, fødselsdato og fotavtrykk som ble tatt rett etter at mini var født.
 
Last edited:
Ja har datteren min sitt navn på kragebeinet og skal ha sønnen min sitt navn under det:)
 
Nei, vil ikke ha det heller.
 
Nei det vil jeg virkelig ikke ha på kropprn

Kan jeg spørre hvorfor? Jeg har min datters navn, må ærlig innrømme jeg syns det er litt harry da jeg ikke er noe glad i kroppskunst på min kropp, selv om jeg syns andre kler det, tenker jo at siden jeg har storesøster så må jeg jo også få navnet til mini :p
 
Nei, men mannen min har det. Selv har jeg en tatovering som jeg tok for mange år siden. Komme nok ikke til å ta flere.
 
Hadde. Fikk det fjernet. Ble ikke fornøyd. Kommer ikke til å sette navna på kroppen på nytt heller
 
Nei offa. Kommer aldri noe blekk på denne kroppen :D
 
Kan jeg spørre hvorfor? Jeg har min datters navn, må ærlig innrømme jeg syns det er litt harry da jeg ikke er noe glad i kroppskunst på min kropp, selv om jeg syns andre kler det, tenker jo at siden jeg har storesøster så må jeg jo også få navnet til mini :p
Tja fordi jeg ser på det som mitt Harry; )
Se liksom ingen grunn til å gå rundt med nav ønsker og fødselsdato til barnet mitt på kropprn.
 
Nei, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.
 
Nei, har ikke det.
 
Nå venter jeg nr 1, men skal jeg ha navnet blir det i runer.
Jeg er fryktelig glad i all slags kroppskunst, så på en eller annen måte skal hun smykkes på kroppen min.
 
Nei. Men om jeg skulle hatt tatt tatovering, måtte det vært sønnen min sit navn ;) Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det, men får se ;)
 
Back
Topp