Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har flere ganger iløpet av året så vidt jeg har settHei.
Førstegangsmor her og ser at Barnashus har masse salg på klær nå. Dere som er litt mer rutinerte pleier de å ha då mye salg som de har nå flere ganger under året eller pleier det kun være januar?![]()
men ulike ting til ulik tid 
Okei før ser de har mye salg på to og tre pakker babytøy men litt usikker hva vi trenger endaDe har flere ganger iløpet av året så vidt jeg har settmen ulike ting til ulik tid
![]()
Det er ikke alltid så lett å vite, men ville ikke kjøpt for mye klær for om man ikke får en gulpe eller bæsj opp etter rygg baby trenger man ofte ikke så myeOkei før ser de har mye salg på to og tre pakker babytøy men litt usikker hva vi trenger enda![]()

Støtter tipset ang omslagsbody i de første størrelseneDet er ikke alltid så lett å vite, men ville ikke kjøpt for mye klær for om man ikke får en gulpe eller bæsj opp etter rygg baby trenger man ofte ikke så mye
På hm for eks har de 5pk (mener det var 5pk), med bodyer og bukser for eks. Jeg kommer nok til å kjøpe en med kortarmer og en med langarmer siden det blir sommerbarn. Også kanskje et par plagg utenom som er litt finere. Også tilføyer jeg senere om vi har behov.
Vil også tipse om å kjøpe mest omslagsbodyer siden det er mest praktisk på så små barn.![]()
Vært veldig bevist på å kjøpe det både til nr 2 og nå. Vil også tipse om pyjamas med glidelås! Og helst glidelås oppe og nede! Gjør ting veeeldig mye enklere 
Ja å slippe å ta av hele pysjen under de mange nattbleieskifta er deilig!Støtter tipset ang omslagsbody i de første størrelseneVært veldig bevist på å kjøpe det både til nr 2 og nå. Vil også tipse om pyjamas med glidelås! Og helst glidelås oppe og nede! Gjør ting veeeldig mye enklere
![]()
Hei.
Førstegangsmor her og ser at Barnashus har masse salg på klær nå. Dere som er litt mer rutinerte pleier de å ha då mye salg som de har nå flere ganger under året eller pleier det kun være januar?![]()
Støtter denne!Sniker.
Lettere og billigere å kjøpe klespakker på Finn eller sånt. Jeg har kjøpt ALT av klær til min sønn på nå 7 1/2 mnd, inkludert ull og tykke og tynne dresser, i totalt 3 klespakker til ca 400kr/stk (fra str 50-74), og jeg har alltid hatt overflod av klær. Det er jo såvidt barn rekker å bruke klærne før de vokser ut av dem, og er jo helt tragisk å bruke 300kr på en pysj som de kan bruke i 3 uker. Det er jo like mye som mine klær koster! Har enda klær i str 80 igjen, så blir lenge til jeg trenger å kjøpe ett eneste plagg på butikken.
Enig! Knappepysjamas og todelt var bare irriterendeStøtter tipset ang omslagsbody i de første størrelseneVært veldig bevist på å kjøpe det både til nr 2 og nå. Vil også tipse om pyjamas med glidelås! Og helst glidelås oppe og nede! Gjør ting veeeldig mye enklere
![]()
toveis glidlås var det beste 
Enda et godt tips! Jeg har kjøpt bruktpakke i alle klesstr til 3åringen, også tilføyd ved behovSniker.
Lettere og billigere å kjøpe klespakker på Finn eller sånt. Jeg har kjøpt ALT av klær til min sønn på nå 7 1/2 mnd, inkludert ull og tykke og tynne dresser, i totalt 3 klespakker til ca 400kr/stk (fra str 50-74), og jeg har alltid hatt overflod av klær. Det er jo såvidt barn rekker å bruke klærne før de vokser ut av dem, og er jo helt tragisk å bruke 300kr på en pysj som de kan bruke i 3 uker. Det er jo like mye som mine klær koster! Har enda klær i str 80 igjen, så blir lenge til jeg trenger å kjøpe ett eneste plagg på butikken.

Og dobbelt glidelås så man kan åpne den fra beina og opp. Slipper å ta av hele pysjen for å skifte bleie!Annet tips - glidelås på pyjamas. Er noe drit med 18 knapper og sprellende baby![]()
Ja, enig! Vi er veldig fornøyde med pysjene fra Lindex, og bruker de fortsatt til 2-åringen. De har fast 3 for 2-tilbud på pysjamasene, og akkurat nå er det i tillegg 25% rabatt på de to man ikke får gratisOg dobbelt glidelås så man kan åpne den fra beina og opp. Slipper å ta av hele pysjen for å skifte bleie!
Ja, enig! Vi er veldig fornøyde med pysjene fra Lindex, og bruker de fortsatt til 2-åringen. De har fast 3 for 2-tilbud på pysjamasene, og akkurat nå er det i tillegg 25% rabatt på de to man ikke får gratis![]()