Barnas Hus i Tønsberg

Happywife

Krusedull
Fyttirakkern altså må bare få det så inni jæææ.. ut

Hver gang jeg har vært innom den flotte butikken får en ikke noe jæ.... hjelp, ingen legger merke til at du er i butikken ikke ett hyggelig hei, å spør du etter hjelp må en selv leke blindebukk for å finne betjeningen.
Så nå er jeg bitter å veldig lei, blei så forbanna at jeg skjellte ut betjeninga til slutt å gikk.
Så hun ble kraftig konfirmert av en sint nordlænding om dårlig service [:'(]

Har ikke tenkt å sette mine ben innafor barnas hus i Tønsberg.
Dessuten får en tak i alt det de har andre steder alikavæl..
Bare jævla synd for butikken, kan ikke tenke meg at butikksjefen skjønner at de skyver kunder ifra seg.

Hilsen en sint kunde som er dritt lei [:@]

off dessverre e d slik enkelte plassa[:'(] dei he ingenting på en butikk å gjør tydeligvis... skjønna godt du ikke vil handle der no ja[:)] håpe ho blei helt satt ut når du skjelte ho ut hihi.

Opplever nesten motsatt jeg, blir spurt om jeg trenger hjelp omtrent før jeg er kommet inn døra i butikken. Sier at jeg skal bare kikke litt, og får da igjen at jeg må bare spørre etter den om jeg skulle ha hjelp...og ser de holder seg i nærheten så en slipper å løpe gjennom hele butikken for å finne hjelp.

ORIGINAL: Sorland

Opplever nesten motsatt jeg, blir spurt om jeg trenger hjelp omtrent før jeg er kommet inn døra i butikken. Sier at jeg skal bare kikke litt, og får da igjen at jeg må bare spørre etter den om jeg skulle ha hjelp...og ser de holder seg i nærheten så en slipper å løpe gjennom hele butikken for å finne hjelp.

men d e vel kanskje ikke barnes hus i tønsberg? men d e sånn d skal være at du skal bli spurt om hjelp.. slik e d på alle baby butikkene her i distriktet[:)] så da e d kjekt å komme inn... bare en plass dei kan bli litt for pågående hehe.

Nei, er ikke i Tønsberg...glemte å skrive at det var Barnas hus i Kr.sand.

Har bare vært på barnas hus i Tønsberg en gang, og fikk veldig dårlig førsteinntrykk. Jeg og mannen min gikk LENGE rundt og kikka, og ingen av betjeningen spurte om vi trengte hjelp eller enset oss noen blikk engang. Vi måtte gå bort og spørre ei i kassa om hjelp for vi hadde noen spørsmål om ulike vogner. Og hun kunne ingenting og gikk og henta en fyr inne på spiserommet! Først da fikk vi svar på det vi lurte på...! Han var ganske dyktig han da, men synes det er dårlig service å ikke tilby noe hjelp og at vi nesten må mase for å få det!

Det er jo det som er greia at når en faktisk har tenkt å invisere i ei vogn og kanskje masse annet og en går rundt i butikken og betjeningen ikke enser deg. Og når en spør om hjelp da må en søren meg leke blindebukk for å finne personalet. Og når hun i kassa står med hue ned i kassa å teller penger og en annen kar står med ryggen å stbbler varer. Da må de virkelig unskylde meg altså da gidder ikke jeg å bruke så mye som 50 øre i den butikken.
På vei ut nesten 1 meter når jeg da kommer mot utgangsdøra så kommer det ei på firsprang mot meg og lurer på om er det noe hun kan hjelpe med ?? HÆÆÆÆ Nei takk for det, etter å ha venta og vært inne i butikken deres 1/2 time uten at noen ser mg, og til å med sagt at jeg trenger hjelp. Og ei sur betjenening bjeffer ut at jeg må gå oppover i butikken å finne hjelp selv , for de er jo tross alt 4 stk i butikken. ( jo jøsses nå fikk vi lyst å bruke gullkortet til min kjære mann noooot )
Da orker ikke jeg å kjøpe noe i den butikken.. For ei slik premenstruelll betjening skal en leite lenge etter. Synes mest synd på henne som prøvde å være hyggelig for lite visste hun om min opplevelse av hennes " hyggellige" kollleger.Dersom  det er noen som jobber der her inne eller kjenner noen som jobber der er det jo flott dem får vite hvilken signaler dem sender ut til kundene sine.
De taper nok en del penger i kassa.. Kanskje det hadde vært en ide å sende noen av dem på kunderservice kurs ???

ORIGINAL: chriz

HMM. der e no en butikk i ålesund som gir dårlig service. å det er storken. den me esso. bare surt å grettent. hvertfall når vi har vært der. mange butikker kor du må være blodhund for å finne betjeningen. men da pleie ej bare å gå i kassa. å si " synd, der tapte dere mye!!!!" barnslig jada. men må jo bare gjøre de oppmerksom på det. selv spesialisera ej mej på slag på BI. så ej gir klar beskjed. men noe ikke mange selgere klare å se e ka kunda som bestemme se der å da eller allerede har bestemmt se for å kjøpe å kem som må tenke å vurdere i lengre tid. tenk om alle såg det. ga info til nølerane, overlot dem litt til seg selv, for å ta de som ville betale. hmm. smart?? men går jo ikke ann å bruke. en om gangen takk!

storken lika e ikke... dei gangane e he vært der he dei nesten overfalt me å prøvd prakke på me masse e ikke skal ha.. å når e he sagt e må tenke på d osv så he dei blitt litt sur på en måte...
så e går ikke inn dit uten e må[:)] e digga baby comfort her for der e dei kjempehyggelige, hjelpsomme å ikke så allverda dyre heller[:)] så når e skal ha noe så går e dit[:)]

Back
Topp