Barnas Holmenkolldag

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Flere som skal på Barnas Holmenkolldag i dag? William skal gå elgeløypa for første gang, det gleder han seg til - blitt stor gutt nå! Det er ikke like lekkert vær som i fjor, men det blir nok en fin dag likevel. Det pleier å være skikkelig fin stemning! :-)

Det høres gøy ut! Vi skal ikke dit for mi er i bursdag i dag, men kanskje neste år. :-) Kos dere masse så får vi håpe sola stikker innom en tur.

Hørtes morsomt ut :) Håper dere koste dere. Fikk ikke med meg at det var i går :p Kanskje det får bli neste år, eldste har denne vinteren blitt stor nok til å både mestre og like å gå på ski :)

Det ble utrolig koselig, selv om været ikke akkurat var ideelt denne gangen. Masse tåke, sur vind, men utover dagen ble det skikkelig snøvær, og det var jo stemningsfullt, siden vinteren er over lenger nede i byen! William storkoste seg ihvertfall!
bilde.jpg

Han gikk den lengste løypa, og da han kom i mål sa han: " Puh, det var lenger enn jeg trodde! Jeg tror jeg går en gang til jeg!" Så gjorde han det! Vellykket arrangement, vi har vært med flere år nå - anbefales!

Pappaen har laget en liten video fra gårsdagen. Jeg er fullt klar over at dette ikke er interessant for noen andre enn oss selv, men dere vet alle hvordan det er å være stolt mamma - så jeg slenger den ut her likevel! :-)
http://www.youtube.com/watch?v=8MEXOlXmLUg

Hetlighet hva skjedde med meg nå :p Tårene triller og klarer ikke stoppe. Ble skikkelig rørt jeg. Så flink han er :) Og så herlig når han stopper midt i løypa for å si noe til mamma/pappa :) Dere har en nydelig gutt :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Så herlig gutt du har chuma :)
Så ut som dere hadde en fin dag, skulle vært med på dette vi også, vi få ta det neste år igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp