Barnas egen bokverden

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen flere dom er medlem der å som opplever at de ikke får medlemsbladet i posten?

Vi har siste mnd fått tilsendt flere bøker som vi ikke har visst om fordi vi ikke får medlemsblad.
Kundeservicen deres er forferdelig i tillegg.

Samme problem her :( får det sporadisk på Mail av en eller annen grunn.
Håpløs kundeservice ja, men får alltid dem til å sende meg returseddel, for jeg gidder ikke betale for det. Men har sagt det opp nå, for jeg ble så lei tilslutt

Samme problem her :( får det sporadisk på Mail av en eller annen grunn.
Håpløs kundeservice ja, men får alltid dem til å sende meg returseddel, for jeg gidder ikke betale for det. Men har sagt det opp nå, for jeg ble så lei tilslutt
Sagt opp jeg også men de nektet å sende retursedel
I tillegg sendte jeg 4 bøker i retur, kun 2 er reistrert å jeg har fått inkasso på de andre
Det svarer de ikke på engang

Sagt opp jeg også men de nektet å sende retursedel
I tillegg sendte jeg 4 bøker i retur, kun 2 er reistrert å jeg har fått inkasso på de andre
Det svarer de ikke på engang
Såpass ja :( krangla lenge med dem før de sendte returseddel altså.
Det var dårlige greier. Skjønner ikke at det går an å ha så dårlig kundeservice

Var medlem der når eldste var lita og var fornøyd da. Ordna alt på nettsiden og meldte meg ut også der uten noe tull. Var aldri noe tull med avbestilling eller noe.

Kjedelig når de ikke kan sende noe informasjon da. Da hadde jeg klaga også. Men hjelper gjerne ikke så veldig om kundeservicen suger... :(

Såpass ja :( krangla lenge med dem før de sendte returseddel altså.
Det var dårlige greier. Skjønner ikke at det går an å ha så dårlig kundeservice
Ikke jeg heller i grunn
Men ser mange klager selv om de sier noe annet

Var medlem der med eldste. Fikk vel i løpet av 2 pr 4 bøker som jeg ikke ville ha. Nesten umulig å prate med kundeservice og enda verre å si opp.

Syns det var en håpløs klubb å være med i... vanskelig å holde oversikt og evt få avbestilt de bøkene man ikke ønsker. Var også medlem i en av klubbene for voksne, og de hadde nye bøker ca hver tredje uke. Skulle i det minste hatt en app hvor det kom varsel når det var ny bok, og så kunne man avbestille derfra. Slik er det i bokklubben barn, syns det er supert! Dermed ser jeg ingen grunn til å melde oss ut, for vi får bestandig mail, og kan avbestille fra mobil umiddelbart. Og plutselig er der en bok vi har lyst på. Savner samme funksjon på goboken, for man kan vel ikke avbestille via appen?

Ser de sender ut 21 bøker i året faktisk
Ikke rart jeg synes vi ofte får bøker da

Verste klubben å være medlem i.. bindingstid også pga velkomstpakke. Hadde jeg visst det, hadde jeg ikke blitt medlem der.

Begge ungene her har vært medlem, men kom jo bøker hele tiden, som jeg ikke visste var hovedbøker...

Så fikk jeg meldt dem ut etter mye styr.

Dessverre så klarte samboer å melde dem inn igjen ikke mange mnd etter [emoji23]

Men da fikk han ta ansvaret selv, og så meldte han dem ut igjen etter bindingstiden.

Jeg har vært kjempeplaget med de i flere år! Mange ganger hadde jeg avbestilt bøker, så kom de likevel, da måtte jeg betale for å sende de i retur! Når jeg hadde avbestilt og ikke mottatt bøker hendte det tanken likevel fikk regning på bøkene. Etter oppsigelse tok det lang tid før de sluttet å sende bøker, og de ringer enda til stadighet å skal presse på meg tilbud! Nei aldri vært så misfornøyd med noens kundeservice som med de, og aldri om vi melder oss inn der igjen!

Takke meg til sandviks sier jeg bare, der syns jeg det er bedre bøker, bedre vilkår, og bedre kundeservice :)

Dette slutter visst aldri
Boken har endelig kommet i retut, gothia sier jeg må betale for de har ikke hørt noe fra barnas egen bokverden.
Å barnas egen bv sier bare at jeg selv må ta kontakt med gothia

Jeg er så lei at jeg sspyr snart

Medlemsblad...? Hmm, her har minsten vært medlem i godt over bindingstiden, og har fortsatt ikke mottatt hverken medlemsblad eller noe varsel på epost...

Oj helt glemt at det snart skylle komme ny pakke

Har prøvd å avbestille to siste bøker via nettsiden. Det fungerer bare ikke. Ringer kundeservice og sitter i 25 minutt minimum i kø før jeg kommer til noen rimelig uhøflige folk på røret. Det er så stygt det der. Vurderer å melde de til forbrukerrådet

Back
Topp