Barnas egen bokverden..

Hvis jeg skal være helt ærlig så blei jeg helt sjokkert over hvordan den bokklubben der holder på....
Jeg har akkurat hjulpet en kamerat ut av den klubben der! Han fikk nye bøker hver 3. uke, og omtrent umulig å få meldt seg ut virka det som. Da måtte man ringe, fikk ikke sendt mail på det. Det kaller jeg dårlig service! Nei, kom deg ut før du må betale mange 1000kr i bøker du ikke vil ha er mitt råd!

Nei, helt på tryne!
Tipper du må betale 750 kr for å melde deg ut nå, hvis det var det velkomstpakken kostet.
Men har i alle fall blitt sinnsykt dyrt for han kompisen min, pga hyppigheten i bøkene og alt de sender ut!

Jeg meldte.meg ut.av barnas egen bokverden den dagen.jeg fikk en bokpakke jeg hadde avbestilt!!!
Var ikke noe problem å melde seg ut:-)

Vi er medlem av goboken,som foreslått over her, og veldig fornøyde.
Vi har 123-serien. Kunne tenke meg abc og,men nå er barna for store til den.
Vi samler også faktaserien nå. Fenger veldig:-)
Vi fikk en periode fra disneyserien,men det fenget ikke hos barna så byttet til faktaserien. Var ikke noe problem å bytte over:-)

Jeg plages også !
Himla mye styr. synes også det er på ræv at de ikke sender bøker etter barnets alder...

Jeg meldte.meg ut.av barnas egen bokverden den dagen.jeg fikk en bokpakke jeg hadde avbestilt!!!
Var ikke noe problem å melde seg ut:)

Vi er medlem av goboken,som foreslått over her, og veldig fornøyde.
Vi har 123-serien. Kunne tenke meg abc og,men nå er barna for store til den.
Vi samler også faktaserien nå. Fenger veldig:)
Vi fikk en periode fra disneyserien,men det fenget ikke hos barna så byttet til faktaserien. Var ikke noe problem å bytte over:)

Jeg er medlem i goboken, men får aldri noen bøker derfra. har ikke avbestilt noen heller.
Har de ikke månedens bok?

Har aldri hatt problemer med Barnas egen bokverden?!
Og jeg avbestiller hver måned...
Må være ergelig! :(

Hvis jeg skal være helt ærlig så blei jeg helt sjokkert over hvordan den bokklubben der holder på....
Jeg har akkurat hjulpet en kamerat ut av den klubben der! Han fikk nye bøker hver 3. uke, og omtrent umulig å få meldt seg ut virka det som. Da måtte man ringe, fikk ikke sendt mail på det. Det kaller jeg dårlig service! Nei, kom deg ut før du må betale mange 1000kr i bøker du ikke vil ha er mitt råd!

Eldste min fikk medlemsskap i barnas egen bokverden for snart 5 år siden, aldri hatt problemer. Avbestiller vi månedens bokpakke, kommer den ikke. Avbestiller vi ikke, kommer den.

JAAA!!!!
Fy f, hadde en greie der for noen uker tilbake. Plutselig fikk jeg bøker i posten som ikke hadde kommet opp som "hovedbok" på nett, så umulig å avbestille. Ringte for å melde meg ut, men møtte på verdens jævligste fyr som brukte 15min på å være spydig og ekkel i forsøk på å få meg til å fortsette å være medlem! Meld deg ut !!

Back
Topp