tuttifrutti
Gift med forumet
..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg meldte.meg ut.av barnas egen bokverden den dagen.jeg fikk en bokpakke jeg hadde avbestilt!!!
Var ikke noe problem å melde seg ut
Vi er medlem av goboken,som foreslått over her, og veldig fornøyde.
Vi har 123-serien. Kunne tenke meg abc og,men nå er barna for store til den.
Vi samler også faktaserien nå. Fenger veldig
Vi fikk en periode fra disneyserien,men det fenget ikke hos barna så byttet til faktaserien. Var ikke noe problem å bytte over![]()
Jeg er medlem i goboken, men får aldri noen bøker derfra. har ikke avbestilt noen heller.
Har de ikke månedens bok?
Jeg tror jeg får hver 3 uke eller no. Kommer ofte ihvertfall.
Da bør du kontakte kundeservice og sjekke opp i det![]()
Hvis jeg skal være helt ærlig så blei jeg helt sjokkert over hvordan den bokklubben der holder på....
Jeg har akkurat hjulpet en kamerat ut av den klubben der! Han fikk nye bøker hver 3. uke, og omtrent umulig å få meldt seg ut virka det som. Da måtte man ringe, fikk ikke sendt mail på det. Det kaller jeg dårlig service! Nei, kom deg ut før du må betale mange 1000kr i bøker du ikke vil ha er mitt råd!
Hvis jeg skal være helt ærlig så blei jeg helt sjokkert over hvordan den bokklubben der holder på....
Jeg har akkurat hjulpet en kamerat ut av den klubben der! Han fikk nye bøker hver 3. uke, og omtrent umulig å få meldt seg ut virka det som. Da måtte man ringe, fikk ikke sendt mail på det. Det kaller jeg dårlig service! Nei, kom deg ut før du må betale mange 1000kr i bøker du ikke vil ha er mitt råd!