Barnas besteforeldre er:

Jordbærveien

Elsker forumet

Jer er for øyeblikket på besøk hos mamma og kjæresten hennes. Det er første gang jeg besøker mamma etter hun flyttet inn til han.

Det slo meg tidligere i dag at mine barn faktisk ikke har noen besteforeldre som er gift. Jeg vokste jo opp med begge sett som gifte, og de levde sammen til de døde alle fire.

Når eldstemann ble født var mine foreldre sammen, de skilte seg i 2007.

Mannens foreldre skilte seg når han var yngre, og pappaen hans døde før jeg traff mannen.

Hvordan er det hos dere, er det mange besteforeldre som er gift/bor sammen?

Mine foreldre er gift  Min samboers mamma har giftet seg på nytt etter at mannen hennes døde for mange år siden.

Jeg stemte ikke siden svigers er gift og foreldrene mine (som forsåvidt aldri var gift) gikk fra hverandre. Gikk bare an å velge en ting. ;) Pappa døde for 6 år siden så ungene har ikke morfar. Mamma har samboer men han kalles bare ved navn.

mamma å pappa gjekk fra hverandre da æ va 4.
både pappa å mamma har fådd nye kjæresta. så ingrid elena har 4 besteforeldre dær.

å begge foreldran t sambo e skilt. men dæm har nye kjæresta begge to.

så totalt har ingrid elena 8 besteforeldre :D

Mine er skilt, sambo sine er gifte... stemte skilt jeg, for man kunne ikke velge begge!

Hei 
her er foreldrene både på min side og hans side forsatt gift ...
Vært det i over 30 år..
Litj pia har også 3 oldeforeldre på samboeren min sin side og ei oldemor Ingrid på min side. 
Min farmor (litja sin oldemor) døde den månden som jeg oppdaget at jeg var gravid.. :( Veldig trist... Selv om det ikke var uventet..
MEn savner henne veldig ofte og savner samtalene vi hadde vær uke med oppdataeringer mm... :( :(

Jeg svarte ikke... her er mamma og pappa skilt, mens foreldrene til Øyvind er gift..
var ikke no alternativ på begge deler..

Ja takk, begge deler.
Mine er skilt og gift på nytt på hver sin kant, hans foreldre er gift.

Mine foreldre er fortsatt gift 

sambos er skilt

Nei, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kom på å lage en med begge deler *lite gjennomtenkt opplegg* :p

du kan endre på avstemmin og trykke at en kan ta flere valg...+ legge til om du ska legge til flere valg

her er mine gift og hans skilt

Begge deler her. Mine foreldre er gift, mens sambos foreldre ikke er sammen (var aldri gift eller).

Jeg fikk jammen meg til å endre *klappe seg selv stolt på skulderen*

Mamma og papp er skilt og svigerforeldrene mine er også skilt

Back
Topp