S
**SunFlower**
Guest
Noen som har vært på denne? Er det gøy? Noen som skal denne uken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smaken er nok veldig delt, jeg kjenner ingen som tar stena line fremfor dfds.Zot piratene har vært stas her.
Ellers er det bare en båt.
Ikke noe "å for en fin båt",
men heller ikke noe "å for en stygg/trist båt".
Jeg hadde heller tatt barnas båt fremover dfds. Den syns ikke jeg er noe annet enn et fremkomstmiddel.
Men smaken er delt.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Smaken er nok veldig delt, jeg kjenner ingen som tar stena line fremfor dfds.
Jeg tok den i helgen, fordi vi skulle på The reef. Flott underholdning for barna i feriene, den ene båten er pusset opp, ikke den andre.
Jeg hadde aldri tatt den for å kun ta den tur/retur, da hadde jeg heller valgt dfds
Stena line sine båterHva er barnas båt?
Ja det er kanskje bare en aav de, den er nå hvertfall pusset opp men ja fortsatt slitt...Jeg er hvertfall ikke imponertBarnas båt er vel Stena saga, og den finnes det kun en av, trodde nå jeg. Og ja den er pusset opp, men fortsatt sliten....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nettop, lugarene var grusomme. Vi hadde de lugarene som fulgte med the reef pakken hjem, var jo ikke engang dekning nedi der.Det kommer jo litt ann på hvor i Danmark en skal, tenker jeg. De går jo ikke til samme by!
Vi valgte Stena line fordi det var barnas båt. Eldste på 8 synes det meste var teit. 3 åringen synes underholdningen var grei[emoji4] båten, maten, lugarene osv er gamle og slitte.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Stena line sine båter
Nei, det er color line.De med Captein Kid ombord?
Mener å ha vært på en sånn og det var ekstremt kjedelig.
OkNei, det er color line.
Stena line har zotapiratene