Barn som sover hele natta...

Her legge eg ho rondt 20, so såve ho te ca 2-3 for mat. So sove ho i eit par tima te før ny mat. Me står opp rondt 6-7, men då treng ho oftast meir søvn før mat i 9 tio. Då virka da so ho e ferdi me natto! :) I kveld sovna ho i 18 tio, fekk vekka ho for litt mat no i 20.30 tio,so e spent på korleis denna natto blir..:o

Vi legger rundt 20, men han sovner ikke for natta før ca 22. Tre amminger fra han legger seg til det er natt. Deretter 2-3 runder med amming før vi srår opp rundt 07:30-08:00.

Dere som har barn som sover hele natten, alene, dere samsover ikke i samme seng, eller?
Jeg samsover i samme seng, og han nekter å sove uten enten pupp i munn eller ved å bli bysset.
Eller... Jeg kan sjeldent legge han fra meg - punktum.
Er lite tid til husarbeid eller så vidt pusse tennene jeg får gjort i fred, gitt...
Gråter bare hos pappa og våkner og skriker hvis jeg legger han i sin seng...
Vi hadde jenta vår mellom oss i sengen i babynestet sitt frem til hun var 4 uker! Det hadde vi bestemt på forhånd for vi ville gjerne ha senga for oss selv etterhvert, men så var det jo så Koselug å ha ho der også! Så da måtte vi bare sette en dato, ellers så hadde ho nok sovet mellom oss fortsatt! Første natta ho sov i vugga si var ho litt urolig, men nå går det veldig fint:-) Vi legger ho mellom 21-22, og da sover ho rundt til 06-07 tiden:-)

Back
Topp