Når legger de seg for kvelden, og når våkner de for mat og vil starte dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres perfekt ut. Min tar også kvelden på samme tidspunkt og våkner gjerne to ganger for mat og står opp 5.30 hver dag uff slitsomt. Men så sovner han igjen rundt 6.30 da.Her legger lillemor seg ca 19-20. Sover da til 06-07 cahar noen ganger 1 måltid midt på natta, men oftest sover ho hele natta
![]()
Wow ☺ så luksus! Hvor gammel er babyen din? min tar kvelden i 7-8 tiden og våkner for mat mellom 1 og 3 en gang også på nytt I 6-7 tiden. Da er hun klar til å stå opp. Er våken en times tid før hun må sove igjen.Her legger lillemor seg ca 19-20. Sover da til 06-07 cahar noen ganger 1 måltid midt på natta, men oftest sover ho hele natta
![]()
samme som hos ossMin tar natta i ti-tiden, våkner kl 5-6 for mat. Da vil hun gjerne sove mer etterpå, og det er ikke meg imot :-D, så vi ligger til 9 cirka.
Lurer også på hvor mye barn som sover natten gjennom allerede spiser før de legger seg. Min får mat siste gang for jeg legger meg en gang i 9-10 tiden (delammer) og prøver å utsette flasken lengst mulig før vi legger oss. Allikevel våkner han en gang mellom 1 og 3/4 for mat igjen. Da ammer jeg bare og han er som regel klar for å stå opp mellom 7 og 8.30 en gang (helst i 8 tiden). Har venner med små barn som sov rundt allerede ved 6-7 ukers alderen.Her sovner hun ca ni, oppe for mat rundt to eller tre, så sover til fem eller seks, våken en liten time før hun kan sove noen timer igjen.. Men trives best i vogna, så ender som regel opp med tjue min soving he rog der før vi klare å komme oss ut med vogna..
Hvor mye spiser barna deres før de legger seg for kvelden?? Får henne ikke å sove natten igjennom, uansett hvor mye hun spiser... Babyen min er nå ni uker, når er det meningen de skal sove hele natten gjennom?
Ho er 8 uker nå, har sovet sånn fra ho var 2,5ukeWow ☺ så luksus! Hvor gammel er babyen din? min tar kvelden i 7-8 tiden og våkner for mat mellom 1 og 3 en gang også på nytt I 6-7 tiden. Da er hun klar til å stå opp. Er våken en times tid før hun må sove igjen.
Her sovner hun ca ni, oppe for mat rundt to eller tre, så sover til fem eller seks, våken en liten time før hun kan sove noen timer igjen.. Men trives best i vogna, så ender som regel opp med tjue min soving he rog der før vi klare å komme oss ut med vogna..
Hvor mye spiser barna deres før de legger seg for kvelden?? Får henne ikke å sove natten igjennom, uansett hvor mye hun spiser... Babyen min er nå ni uker, når er det meningen de skal sove hele natten gjennom?
Føler med deg, har en gutt som nå de siste 2-3 ukene har begynt å sove i babynest men da må han ha sovnet i enten armene mine eller bf eller til puppen min. Men han våkner ila natten for mat og vil da sove videre med puppen helst i munnen.Dere som har barn som sover hele natten, alene, dere samsover ikke i samme seng, eller?
Jeg samsover i samme seng, og han nekter å sove uten enten pupp i munn eller ved å bli bysset.
Eller... Jeg kan sjeldent legge han fra meg - punktum.
Er lite tid til husarbeid eller så vidt pusse tennene jeg får gjort i fred, gitt...
Gråter bare hos pappa og våkner og skriker hvis jeg legger han i sin seng...
Lillemor ligger I egen seng.Dere som har barn som sover hele natten, alene, dere samsover ikke i samme seng, eller?
Jeg samsover i samme seng, og han nekter å sove uten enten pupp i munn eller ved å bli bysset.
Er lite tid til husarbeid eller så vidt pusse tennene jeg får gjort i fred, gitt...
Lillemor ligger I egen seng.hverken hun eller jeg sover godt om vi ligger I samme seng. Da lukter ho puppen å blir bare urolig å gretten
![]()
Her sover lillegutt hele natten, og han sover i egen seng. Har har sovet i grindseng helt fra vi kom hjem fra sykehusetDere som har barn som sover hele natten, alene, dere samsover ikke i samme seng, eller?
Noen ganger bare er det sånn... Mine to eldste var omtrent som du beskriver.. De sov bedre etter å ha begynt med fast føde..Dere som har barn som sover hele natten, alene, dere samsover ikke i samme seng, eller?