Barn som ikke spiser..

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Lurer på om det er noen som har erfart at baby som ikke spiser fast føde har begynt å spist når mor har startet i jobb igjen. Er ferdig med perm og er i min siste ferieuke nå. Hun spiser ingenting, bare pupp. Hun er 11 mnd. Har prøvd alt så det står ikke på det. Er veldig engstelig for at hun skal gå sulten hele dagen hjem med pappa'n. Hun tar heller ikke flaske..

Ja begge mine ville ikke ha fast føde. Løste seg med eldste etterhvert. Han tok flaske så sendte med det i begynnelsen. Men yngste spiste veldig lite. Jeg fikk lurt i henne en del, men pappaen slet veldig. Hun tok ikke flaske. Hun gikk sulten en del ja. Jeg ga opp jobbing for det gikk ikke. Barnehagestart et halvt år senere, da spiste hun masse så lenge det var grøt og hun ble matet mens hun så på ipad. Men det gjorde ikke barnehagen så det ble mye styr. Sulten unge i mange timer, noe barnehagen tydeligvis ikke så noe problem med, gikk ned i vekt, ble mye syk osv. Hadde henne hjemme så mye som mulig (hun måtte være mye hjemme pga sykdom også). Gikk seg gradvis til, men nå er hun 3,5 år og mat er fortsatt vanskelig innimellom.

Back
Topp