Ene ungen min er venstrehendt, og sliter med f.eks når det er bruk av saks o.l som er tillaget for noen som bruker høgre hånd. Noen som har noen tips til hvor jeg får tak i ting til venstrehendte unger? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lefthandshop.no
![]()
lefthandshop.no
![]()
Et lite spørsmål. Var innom den lefthandshop for å se etter ostehøvel og saks til min sønn. Men kan noen forklare meg behovet for spesialtilpassete blyanter og linjaler for venstrehendte?Reveenka skrev:
Et lite spørsmål. Var innom den lefthandshop for å se etter ostehøvel og saks til min sønn. Men kan noen forklare meg behovet for spesialtilpassete blyanter og linjaler for venstrehendte?Reveenka skrev: