Barn som begynner å gråte...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Noen som vet hvorfor noen barn begynner å gråte når andre barn setter igang å gråte???? [8|]

Jeg vet ikke.

Erica pleier å si "Baby(eller gutt/jente) leiiii seg" og få sånn furte/lei seg-leppe når hun hører barn som gråter.

Vet ikke..
Men det gjelder ikke bare barn,min begynner å grine om jeg griner...(eller later som om jeg griner,haha[8D])

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

sympati gråt?[:)]

Min sin sier "Bebi drik (skrik)".
Var ekstrem på sympati skriking før da.

Ok...for jenta vår gjør dette[8|] Ikke alltid...men noen ganger[:)]

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Vet ikke..
Men det gjelder ikke bare barn,min begynner å grine om jeg griner...(eller later som om jeg griner,haha[8D])

nei men, så slem du er da[8D]

Haha ,jeg må jo gjøre noe når han er stygg med meg...må lære seg at mamma får også vondt...[8D]

Neida,skjer ikke ofte...men sånn helt alvorlig,så later jeg som om jeg griner litt når han finner på å slå..det er vondt og han får ikke slå folk..

Dytter litt på denne,kanskje noen vet noe[:D]

ordi di føler med em vel?[8|]storesøster gråter ver gang lille søster gjør for hun syns syd på henne.men også ellers vist det bare er reass,det smitter![8|]

Det er en del av barns utvikling av empati.. I begynnelsen reagerer de på andres gråt ved å grine selv.. Videre reagerer de på andres gråt ved å gi den som gråter noe de selv finner trøstende[:)]

Back
Topp