Barn som 25-åring/student

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Noen her inne som fikk sitt første barn som 25 åring og/eller student? :) hva var deres erfaring? Var det vanskelig å kombinere studier med småbarn?
Evt. Når fikk dere første, og hva var erfaringen med det? :)
Jeg er 25 og student og førstegangs :P har 2 år (master) igjen.. :) ser for meg at det skal gå fint, tenkte å ta ett år permisjon, også når mini er hjemme med pappa i perm/ begynner i barnehage, da fortsetter jeg å studere høst 2016 :)

Va 21 å student(droppa ut av det studiet, fant ut det va feil valg) fungerte veldig fint å studere med småbarn syns jeg :-) skal starte nytt studie nå, å kommer derfor til å studere i 3 år til før jeg er ferdig :-P

Va 21 å student(droppa ut av det studiet, fant ut det va feil valg) fungerte veldig fint å studere med småbarn syns jeg :-) skal starte nytt studie nå, å kommer derfor til å studere i 3 år til før jeg er ferdig :-P
Godt å høre jeg ikke er alene :) søskenbarnet mitt sin kjæreste hadde 1 eller 2 år igjen etter at hun fikk sin første :) hun har nettopp fått nr 2. Og hun fullførte studiene og alt :) hun sa det var bra jeg fikk barn nå :D er jo en del fordeler når man er student, får stort stipend og lengere tid :) studentbhg osv som er billigere og lettere å få plass i :D

Jeg var student og litt yngre når storesøster kom. Studier og baby var greit å kombinere, men jeg prioriterte ofte baby over mer typiske studentaktiviteter.

For å få en lettere overgang begynte jeg å lese etter hvert som vi fikk rutiner på ting hjemme. Da lå jeg foran når jeg begynte for alvor, og hadde litt bedre tid til babygreier. Jeg allierte meg også med et par andre studentforeldre om barnepass.

Snakk med en studieveileder om hva som fungerer på ditt studie.

Back
Topp