Barn på Facebook

*Meya*

Forumet er livet
Hva gjør man når man ser barn gjøre ting på Facebook som de egentlig ikke burde?

Ta det med foreldrene? Kanskje foreldrene synes det er helt okay, hva vet jeg... Eller i dette tilfellet, moren, da... jeg er sånn i tvil om hva jeg skal gjøre. Denne jenta er desverre ikke tja, hva skal man si, så veldig voksen mentalt sett kanskje, hun er litt bak andre på sin egen alder, eller var i alle fall det før, og jeg er redd for at det skal få henne i trøbbel liksom...

Moren er heller ikke skarpeste kniven i skuffen liksom, og jeg vet jo ikke, kanskje hun ikke vet, eller kanskje hun ikke bryr seg...

Eller, barn og barn, hun er over aldersgrensen for FB da. Men så vidt.

Jeg hadde satt pris på å få vite. Jeg har selv gitt beskjed til en venninne om hennes datters utskeielser på FB. Men folk er forskjellige, så man vet jo aldri hvordan andre tar det. Du får kjenne på magefølelsen, det er litt vanskelig sånne ting[:)]

Hun har jo datteren på FB selv, så hun må jo ha sett det...

da jeg oppdaget noe slik som du, ga jeg beskjed til moren...hun tok det opp med datteren (kjenner begge, familie)...datteren slettet meg fra facen, men har nå akseptert meg igjen...datteren var sint på meg litt, men det gikk fort over...sier nå i etter tid , at det var bra jeg sa fra for hun kjønte at det var feil....

jeg hadde sagt i fra...ikke alltid de ser selv feilen før etter på

ORIGINAL: *Meya*

Hun har jo datteren på FB selv, så hun må jo ha sett det...

fortell fortell...
ble nyskjerrig..

hva gjør hun som hun ikke burde?

Synes ikke det spiller så stor rolle hva en fremmed (for dere) jente gjør på Facebook, poenget er at hun aksepterer grupper hun ikke burde, i kombinasjon med enkelte bilder av seg selv, samt at hun ikke er så "streetsmart" kanskje, som gjør at hun kanskje kan få trøbbel...

Back
Topp