Barn og venner

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Har ditt barn en bestevenn? Har det flere venner, eller er det bare en venn om gangen?
Min eldste holder seg til en venn om gangen. Det ender opp med at hun og vennen blir skilt. Forskjellige avdelinger på barnehagen og også på skolen. Jeg vet jo at det ikke er heldig at hun ikke helt vil utvikle andre vennskap, men samtidig er hun under utredning for bla autisme. Jeg synes det er litt sårt at hun ikke får holde på tryggheten i vennskapet da. De har vel sine grunner sikkert?
 
Min har masse forskjellige venner men også bestevenner, det r en av styrkene hans at han kan være med omtrent alle mener skolen :)

Men i 4 års alderen ville han bare være med bestevennen, vi jobbet da aktivt for å få han til å være med flere . Det er sårbart å bare forholde seg til en
 
Han leker med de aller fleste. Har to som er de han leker godt med og de leker godt sammen alle 3. Men her har vi besøk av flere forskjellige, både gutter og jenter, og han er like glad uansett hvem som kommer.
Vi har gjort lite for at det har blitt sånn, han er sosial og omgjengelig og det har bare blitt sånn :p
 
Har mange venner, og bestevenn veksler litt mellom 3 stk
 
Back
Topp