Barn og Ungdomsarbeidere her ?

mita89

Elsker forumet
Er det noen av dere?

Skal ha delprøve på mandag, og lurer på ett par ting[:)]

jeg er

jeg er...

jeg også[:)]

ORIGINAL: jentami*

jeg også[:)]

me too[:)]

Hva lurer du på da tuppelura?[:)]

jeg å :)

Jeg skal ha delprøve på tirsdag

Prøven skal vare fra 09.30 - 12.30

Det er planlegge, gjennomføre og evaluere en juleaktivitet - Som blir juleverksted
og planlegge, gjennomføre og evaluere samling om jul

Jeg jobber på småbarnsavdeling, noe som gjør at barna trenger mat og stell fra kl 11.00 og alle barna sover til 12.00

Skal jeg dra inn og skrive plan om måltid og stell og bleieskift og legging og, eller bare nevne at barna er så små, og trenger dette pga faste gode rutiner?

For småbarn er det best med korte aktiviteter for og holde konsentrasjonen og motivasjonen oppe..

Tusen takk for svar[:)]

jeg hadde skrevet det inn og begrunnet det, jeg begrunnet alt som ble gjort den dagen med mat, stell osv
(jeg hadde skrevet det inn i planen?

begrunn alt du gjør! absolutt alt, regner med du skriver hva,hvordan,hvorfor plan?med begrunnelse og mål? dette burde du da vite da du skal opp til fagprøve straks;)

ORIGINAL: Tryll

begrunn alt du gjør! absolutt alt, regner med du skriver hva,hvordan,hvorfor plan?med begrunnelse og mål? dette burde du da vite da du skal opp til fagprøve straks;)

Dette er bare en delprøve, har enda 1 år igjen som lærling før fagprøven, veilederen min mente jeg bare skulle nevne det, men jeg vil begrunne og skrive hvorfor, siden det går under tidsrommet som er oppnevnt i oppgaven.

Jeg svarer kanskje et døgn for sent..

Ang juleverkstedet du skal ha hadde jeg kanskje villet starte det i 09.30-10.00 tiden. Satt alt frem og gjort alt klart. Ikke tatt så mange barn om gangen, da tror jeg du vil bli litt stressa. Jobber selv på småbarn. De er utforskende, utålvmodig og nyskjerrig. Vil helst se å ta på alt med en gang.
Hva går aktiviteten ut på? Hva skal dere gjøre?
Prøv å la barna gjøre det meste selv, da får du med medbestemmelse, selvstendighet, turtaking, kommunikasjon, ja en hel hurv! LYTT til barna, begynner du å prate med et barn så la barnet prate seg ferdig[:)] Pass på at du SER alle barna og gir de positive tilbakemeldinger!

Å ta med hva, hvordan og hvorfor! Selv om dette ikke er den store prøven![:)]

Send pm om du lurer på noe!
Hjelper gjerne!

Back
Topp