Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, verken barn eller voksne har tv på rommet her
Syns ikke det er nødvendig. Prøver å jobbe litt for at tv og andre skjermer blir brukt så lite som mulig
Mine er nok litt små enda, eldste er 6 år -og jeg syns det er for tidlig. Har ikke tenkt at når han blir en viss alder så skal han få det, tar det litt som det kommer (har ikke vært et tema då langt).. Har venninner som har gitt ungene tv på rommet i 2-3 års alderen, men det ser jeg ikke poenget med.
Nei, det blir de ikke å få. Tenker på å lage tv stue etterhvert. Oppfordrer til mye lek, aktivitet og sosiale ting fremfor tv, nettbrett og slike ting. Men klart, vi ser på tv vi også. Bare begrenser det litt
Ja det har hun.. brukes kanskje 1 lørdag i måneden i en halvtime.. Hvis hun våkner veldig tidlig, så liker hun å se litt barnetv på rommet før hun våkner ordentlig..
Eldste hadde en liten kassetv på rommet sitt når hun var lita, så kun på litt film på den. Når den røyk fikk hun ikke ny. Vi skal kjøpe ny TV rundt nyttår, og da får hun kanskje den gamle, men nå er hun 12 år. Da må hun dele den med de to andre når den tid kommer.
Her er det mannen som maser mest, men jeg har sagt nei
Ønsker oss hus med tv-stue etterhvert, foreløpig sitter ungene i stuen og ser TV, de er 6 og 2 år gamle!
Vi skal snart i gang med husbygging og der blir det lofstue/ tv stue/lekerom. Bruken kommer til å bli begrenset akkurat som den blir nå når vi har tv på stua. Hadde vi ikke fått loftstue tror jeg de hadde fått tv på rommet etterhvert med klare regler for bruk.
Hun hadde tv og DVD spiller på rommet der vi bodde før , men etter vi flyttet i nytt hus og fikk tvstue har hun ikke det lengre.
Men det hun hadde ble ikke ofte brukt, ikke tvstuen heller i grunnen