Barn og TV på rommet?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Hva tenker dere om det?
Kommer ditt barn til å få det? Og hvor gammelt bør barnet være det.
Vet det er høyt ønsket her i hus, men da har jeg sagt han får kjøpe det selv. Han er 10år. Og må nok spare en stund :P

9 åringen har det her i hus (kun fordi vi hadde en ekstra), men det er IKKE fritt frem! Han kan ikke bare sette seg ned å se TV, vi har regler på det der:p fungerer veldig bra! Er ikke mye den blir brukt

Drømmer om en tv/leke stue om noen år så forhåpentligvis aldri ;)

Drømmer om en tv/leke stue om noen år så forhåpentligvis aldri ;)

Vi hadde kjellerstuen vi kunne leke i og se tv i da jeg vokste opp. Gull verdt :) Savner det virkelig, vi bygde hytter og koste oss. Ah, minner :)

Nei, ingen her i huset får ha tv på rommet :)

Ja alle barna her har hver sin tv på rommene, men om de blir mye brukt er jo en annen sak :p brukes vell mest når de er syke å sengeliggende. Ellers så brukes de alt for sjeeeeldent

Vi er så heldige at vi har loftstue her. Så kanskje de får tv der etterhvert :p synes ikke tv og data har noe på soverommet og gjøre. :)

Nei, jeg har aldri hatt behov for det, så det kommer absolutt ikke til å skje at barnet får det. Har en bror hos foreldrene mine vi aldri ser noe til fordi han alltid, fra skolen er ferdig til han skal sove sitter på rommet å ser film på pcen. Tv er usosialt I seg selv men når alle sitter å ser sammen i stua er det litt sosialt og koselig allikevel :p

Vi hadde en ekstra tv som bare ble stående, så lillegutt fikk den på rommet sitt :) Han har ikke tv kanaler der inne så det er ikke sånn att han sitter pal foran tv'en og bruker den som han vil :P Han bruker den kun en sjelden gang til å se på film :)

Skjer ikke her i huset :) Vi har en peisestue som skal bli tv-rom og lekestue når han blir større :)

Det er ikke aktuelt her i huset!

Vi har en ekstra tv, men den står stuet bort i boden. Skjer ikke at jentungen får den på rommet sitt! Bestefaren hadde lyst til og kjøpe tv til henne til 6 årsdagen, men jeg ga beskjed om at det ikke var aktuelt med tv på rommet.

Vi har ett stort lekerom på loftet, som når hun blir eldre vil bli gjort om til loftstue med tv, men det blir ingen tv der heller på mange år enda. Hun kan bruke tv'n i stuen om hun skal se på noe!

Ser ikke behovet.
Jeg vokste opp med tv på rommet og det var bare et forstyrrende element.

Vår jente fikk det når hu var 6 år. Hu har da dvdspiller og wii. Den blir brukt kun i helgene eller gjerne når hu får besøk av sine jevnaldra venner. Hu har også sofa og stuebord. Rommet hennes er veldig stort og dermed er halve delen nesten som en loftstue for hu. Vi har klare regler om når tven får brukes. Og de reglene holdes ;)

Her har vi tv på lekerommet, og i fremtiden så blir det nok egen stue til unga i kjelleren med tv :-)

Min fikk en gang på barneskolen men husker ikke helt når. Brukte den fryktelig lite. Litt mer nå i tenårene.

Begge mine har tv på rommet, vi også. Ser ikke problemet de har jo ikke så mye tid til å se på den uansett... Yngste(7) liker å se på film samme venninner der og eldste(11) spiller Xbox på sin:)

#Happyface fra appen#

Back
Topp