Barn og skjønnhet

Håperinderlig..

Glad i forumet
Jeg var på kafè i ettermiddag, der en av venninnene mine kommer med følgende kommentar "Jeg sliter med å finne et skikkelig fint bildet av "Ola" å forstørre. Han er jo ikke direkte bildeskjønn". En annen venninne reagerer med å si at "Hvordan kan du si noe slikt? Alle barn er jo vakre på sitt vis!" Men på veien hjem sier hun plutselig "Huff, jeg fikk vondt i meg da "Kari" sa det om sønnen hennes.. Men hun har jo rett da, han har jo et mer "morsomt" ansikt enn direkte pent" [8|]

Jeg opplever selv å få kommentarer som "åååh, så nyyyydelig og vakker gutt du har!", mens om jenta sier de "Så fin hun er".

Ville du reagert hvis du la ut bilder av ditt barn fb, og ei venninne gjorde det samme med sitt barn, og dere har stort sett felles venner. Mange kommenterer på hennes bilder om hvor nydelig og skjønn hennes barn er, men få eller ingen skriver noe som helst på dine bilder?

Klarer du å se at andre barn er mer vakker enn ditt eget?

Nei....

Klarer ikke se at de er vakrere enn min nei..men like vakre..? ja minst..

Og det er faktisk ikke alle som er vakre..syns jeg..

Jeg vet om en som er skikkelig lite fotogen, men så nydelig i virkeligheten!

Og ærlig talt, jeg er ikke mye billedskjønn sjæl, og mange med meg. Betyr ikke at barnet er stygt, men kanskje ikke så fotogen [;)] Og igjen, ikke alle er pene eller "pene". Skjønnhet er ikke likt for alle.

Jeg syns jenta mi er vakker, og mange andre jenter er like vakre [:)]

Jeg kan se at mange barn er ufattelig vakre, men ingen slår mitt barn.. jeg synes han er fantastisk pen.
Jeg har derimot litt trøbbel med å se at barn ikke er søte, pene, vakre - for alle som en har sjarm.
Et stygt barn finnes ikke...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

det e litt frekt å si det men alle barn er ikke vakre [X(] 

mine barn er vakre[:D]

men så klart fins det noen barn som er med billedskjønne enn andre.. akkurat som med voksne..
men jeg syns alle barn har sin sjarm som kommer frem ved væremåte o.l.

Jeg synes alltid at jenta mi er den vakreste- uansett.
Men, altså.
Uff, blir vanskelig dette.
Noen barn er kanskje litt mer uheldige? Elelr kanskje ikke det man automatisk ser på som billedskjønne?
Har stoppet opp og kikket ett par ganger ekstra på noen barn, men så ser man jo raskt at jo guuud, nydelig det og.
Vet ikke hvorfor det er sånn jeg?
De er jo alle nydelige på sitt vis.

Har ikke vanskligheter med å se at mange barn er langt fra billedskjønne.
Synes heller ikke alle voksne er pene..
Barna har gjerne arvet sitt utseende fra sine foreldre.

Jeg finner likevel de aller fleste barn vakre.

Vet at de fleste foreldre syns sine barn er vakkrest i verden, men holder en knapp på min haha. Noen ganger syns jeg det er helt fantastisk at jeg, som ikke er direkte pen har fått en så NYDELIG unge! Og andre ganger tenker jeg at ser dere det ikke selv?? At min er verdens vakkreste haha!

Men, nei, alle barn er ikke vakkre.. Noen er pene, søte, sjarmerende osv

Alle barn er ikke like pene, men noen tar det kraftig igjen på sjarmen[:D]

Alle kan ikke si at alle barn er nydelig, skjønne og vakre osv. Vi har alle ulik oppfatning av hva som er vakkert

Og selvsagt er mine barn de skjønneste i mine øyne. Fordi jeg er mer glad i de enn livet selv, elsker lukten av de, latteren, klemmene, blikket deres...
Det er hele den pakken som gjør de til de flotteste, skjønneste og herligeste barna i hele verden...I MINE øyne![:D]

Ja, jeg ville jo reagert på det. Hadde sikkert blitt litt lei meg...

men jeg kan se at andre barn er penere/skjønnere/finere  ect, enn mine barn. men tar ikke det så tungt, for uansett, så er mine barn de herligste og fineste og peneste...u name it, enn alle andre barn[:)][:D] Alle barn har uansett sin sjarm[:)]

Samme her.

Ikke alle ser like vakker ut, uansett alder...sånn er det bare. Og en ser jo om ens eget barn er det som klassifiseres som vakkert i samfunnet, selv om en mener at de er de vakreste i egne øyne. Utstråling og personlighet er jo avgjørende når en kjenner noen. Annerledes på bilder der en kun ser det ytre og om personen er fotogen.

Nei, alle stod ikke fremst i køen når utseende ble delt ut.

Back
Topp