Håperinderlig..
Glad i forumet
Jeg var på kafè i ettermiddag, der en av venninnene mine kommer med følgende kommentar "Jeg sliter med å finne et skikkelig fint bildet av "Ola" å forstørre. Han er jo ikke direkte bildeskjønn". En annen venninne reagerer med å si at "Hvordan kan du si noe slikt? Alle barn er jo vakre på sitt vis!" Men på veien hjem sier hun plutselig "Huff, jeg fikk vondt i meg da "Kari" sa det om sønnen hennes.. Men hun har jo rett da, han har jo et mer "morsomt" ansikt enn direkte pent" [8|]
Jeg opplever selv å få kommentarer som "åååh, så nyyyydelig og vakker gutt du har!", mens om jenta sier de "Så fin hun er".
Ville du reagert hvis du la ut bilder av ditt barn fb, og ei venninne gjorde det samme med sitt barn, og dere har stort sett felles venner. Mange kommenterer på hennes bilder om hvor nydelig og skjønn hennes barn er, men få eller ingen skriver noe som helst på dine bilder?
Klarer du å se at andre barn er mer vakker enn ditt eget?
Jeg opplever selv å få kommentarer som "åååh, så nyyyydelig og vakker gutt du har!", mens om jenta sier de "Så fin hun er".
Ville du reagert hvis du la ut bilder av ditt barn fb, og ei venninne gjorde det samme med sitt barn, og dere har stort sett felles venner. Mange kommenterer på hennes bilder om hvor nydelig og skjønn hennes barn er, men få eller ingen skriver noe som helst på dine bilder?
Klarer du å se at andre barn er mer vakker enn ditt eget?