barn og onani...

Du kan jo ikke si vi tar feil fordet.. for vi husker jo hvorfor vi gjorde sånt.. jeg bare forteller fra mine egene erfaringer.

Du tror at så små ikke har så veldig mye følelse i den, basert på dine og din samboers erfaring. Det er feil, for deres erfaring stemmer ikke med de fleste andre. Så jo de små gjør det fordi de syns det gjør godt. Hvorfor dere ikke fant glede i det kan være mange grunner til, det aner jeg ikke noe om.[:)]

Vi har sagt at det er lov å kose med tissen sin, men det må han gjøre når han er alene på rommet sitt (dvs mannen viste ikke hvordan vi burde takle det).

Han ble nok litt brydd når jeg sa det, men han sluttet i allefall og aksperte deg jeg sa. Jeg ønsker ikke at han skal sitte i stua og holde på med tissen sin, det blir helt feil for meg. Men som sagt; han må gjerne gjøre det på rommet sitt, det er jo en helt naturlig ting.

ORIGINAL: Ingensomhelst

Jeg tror vel egentlig ikke så små barn har så veldig mye følse i den, og tror ikke de gjør det pga det er godt. Tror heller det er noe å fikle med liksom og fordi de lurer på hva det er.

Er ihvertfall det jeg har blitt fortalt av gutter som husker når de var små.. at det ikke var noe deilig liksom.

Men selvfølgelig er det ikke så delikat at de sitter å plukker seg der nede uansett, så burde vel prøve å si det på en fin måte at man ikke sitter med hånden i buksa i offentligheten liksom[8D]

Det er ikke uvanlig at de synes det er en god følelse. Det kommer tidlig!
Både for jenter og gutter!

Back
Topp